danger_of_death Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg har nylig kjøpt Maxtor Personal Storage 3100. Som funka helt greit i min gamle PC, men problemet oppstod da jeg skulle prøve den på en litt nyere og mye bedre pc. Det som skjer er at den nye pc'n ikke kjenner igjen enheten som egentlig er litt rart. Fordi den gamle pc'nmin er fra år 1999e.kr og den finner'n, og den nye er fra 2004 som likevel ikke klarer å kjenne den igjen. Kan problemet være USB driveren? Er det en mulighet for å oppdatere den? Eller kan det være problem med noe annet på maskinen? PS: Begge PCene kjører på WinXP SP2 Endret 8. januar 2006 av danger_of_death Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Bømp! Jeg trenger virkelig svar på dette... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Bømp! Jeg trenger virkelig svar på dette... 5408402[/snapback] prøvd å sjekke om den er aktivert i enhetsbehandling? Enhetsbehandling: Høyreklikk på min datamaskin->egenskaper->maskinvare->enhetsbehanlding.... Edit: Fungerte det eller? Endret 9. januar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
envik1973 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hei! Jeg sliter med den samme disken... Jeg får den riktignok opp på "disc management", men jeg får ikke brukt mer enn 8gb av diskplassen... Sukk! Noen tips? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Okay, virker som mange har problemer med denne ja... Mitt problem er at jeg får overført filer fra harddisken til pcen men om jeg prøver å få overført fra pcen til harddisken går det ikke. Når jeg prøver dette viser den bare at harddisken er tom. Absolutt ingenting på den. 0 bytes ledig og 0 bytes brukt. Og når jeg kobler den ut og inn igjen funker den. HELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå