Gå til innhold

Råd om kjøp. Inspiron 9300 el. 9400?


Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle avbestille PCen min idag,men han selgerne sa at det kan bli vanskelig siden den var i produksjon.Har noen andre hatt problemer med å avbestille PCen?Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå.Jeg har jo liksom ikke motatt PCen engang.Bestilte det for 2dager siden.

5500186[/snapback]

 

Jeg tror at du har samme angrefrist på kjøp over telefon som bestilling over nett. Hvis det er korrekt, kan du enkelt returnere pcen når du får den og legge inn en ny bestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg skulle avbestille PCen min idag,men han selgerne sa at det kan bli vanskelig siden den var i produksjon.Har noen andre hatt problemer med å avbestille PCen?Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå.Jeg har jo liksom ikke motatt PCen engang.Bestilte det for 2dager siden.

5500186[/snapback]

 

Jeg tror at du har samme angrefrist på kjøp over telefon som bestilling over nett. Hvis det er korrekt, kan du enkelt returnere pcen når du får den og legge inn en ny bestilling.

5500202[/snapback]

 

Men det vil si at jeg må vente 2 uker til at jeg får Pcen,og så vente 2uker igjen for å få penga tilbake?

Lenke til kommentar
Men det vil si at jeg må vente 2 uker til at jeg får Pcen,og så vente 2uker igjen for å få penga tilbake?

5500212[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvor lang tid Dell bruker på å betale tilbake penger, men ja...

 

Du kan jo ringe selger å forklare situasjonen, forklare at med mindre du får en bedre pris vil maskinen bli returnert umiddelbart. Risikoen for Dell er jo da at de risikerer å miste en kunde (kanskje kommer du over et godt tilbud fra Acer i mellomtiden) og at de får tilbake en brukt maskin de ikke kan selge som ny.

 

Skulle være mulig å få selger til å hjelpe deg litt, forhåpentligvis?

Endret av csm-101
Lenke til kommentar
Men det vil si at jeg må vente 2 uker til at jeg får Pcen,og så vente 2uker igjen for å få penga tilbake?

5500212[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvor lang tid Dell bruker på å betale tilbake penger, men ja...

 

Du kan jo ringe selger å forklare situasjonen, forklare at med mindre du får en bedre pris vil maskinen bli returnert umiddelbart. Risikoen for Dell er jo da at de risikerer å miste en kunde (kanskje kommer du over et godt tilbud fra Acer i mellomtiden) og at de får tilbake en brukt maskin de ikke kan selge som ny.

 

Skulle være mulig å få selger til å hjelpe deg litt, forhåpentligvis?

 

_Joakim

5500240[/snapback]

 

Det virket som han selgeren ikke ville avbestille.Han bare nei jeg vet ikke om det er mulig,fordi den er i produksjon og hvorfor skal du avbestille.Du skulle ha tenkt før du bestiller.

Lenke til kommentar
Ser forøvrig idag at Dell har -1700,- rabatt OG dobbelt ram! Løp og kjøp! Raskt sammensatt ser det ut som "min" konfigurasjon  havner på 15500,-, dog med kun 1gb ram istedet for 2 som jeg har. Men allikevel - ram kan kjøpes billigere andre steder enn Dell og det kan ettermonteres.

 

Litt ot i tråden, men siden vi er dell fanboys...

XPS M170 har også 1000,- av og gratis oppgradering til 7800GTX i dag ser jeg.

Lenke til kommentar

Noen som har noe greie på fargelvaglet til dell. Altså det quicksnap greiene? Og eventuelt hvilke farger som er fete? Hørt noe mer fra han dell fyren csm-101? Blir mye spørsmål her men :p

 

QUOTE(msh @ 26/01-2006 : 09:56)

Hei jeg skulle avbestille PCen min idag,men han selgerne sa at det kan bli vanskelig siden den var i produksjon.Har noen andre hatt problemer med å avbestille PCen?Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå.Jeg har jo liksom ikke motatt PCen engang.Bestilte det for 2dager siden.

 

Jeg bestilte for en uke siden og avbestilte dagen etterpå. Bare sa at jeg skulle avbestille til en annen en den jeg kjøpte den hos. Så fiksa han det, gikk smertefritt, prøv å ring til en annen selger.

Endret av Gambie
Lenke til kommentar

noen som vet om det er Firewire på 9400? og om det er vits i å kjøpe den eksterne tv-tuneren de har listet opp? skulle helst hatt den integrert da men... det fikser de vel ikke?

 

:hmm:

 

jeg MÅ ha ny maskin snart.. har skiftet 3 ganger den siste mnd (lånt) og begynner å bli pisslei filflytting og re-innstallering av diverse programmer..

 

trodde tilbudet som kom i dag var perfekt, helt til jeg gikk inn og så at de som nevnt før her hadde gått ned på basis-standarden og derfor fremdeles 1024 istedenfro 2048 ram :mad: tulletriks!!

 

men den er jo billigere enn i går.. og jeg har ikke en tålmodig sjel for tiden... neste tilbud kan jo være helt uinteressant og da må jeg vente ENDA lengre :roll:

Lenke til kommentar
noen som vet om det er Firewire på 9400? og om det er vits i å kjøpe den eksterne tv-tuneren de har listet opp? skulle helst hatt den integrert da men... det fikser de vel ikke?

 

:hmm:

 

jeg MÅ ha ny maskin snart.. har skiftet 3 ganger den siste mnd (lånt) og begynner å bli pisslei filflytting og re-innstallering av diverse programmer..

 

trodde tilbudet som kom i dag var perfekt, helt til jeg gikk inn og så at de som nevnt før her hadde gått ned på basis-standarden og derfor fremdeles 1024 istedenfro 2048 ram  :mad: tulletriks!!

 

men den er jo billigere enn i går.. og jeg har ikke en tålmodig sjel for tiden... neste tilbud kan jo være helt uinteressant og da må jeg vente ENDA lengre  :roll:

5501722[/snapback]

 

Ring inn! så får du kansje dobbelt på 1024!

Lenke til kommentar

Gambie - Jeg bestilte for en uke siden og avbestilte dagen etterpå. Bare sa at jeg skulle avbestille til en annen en den jeg kjøpte den hos. Så fiksa han det, gikk smertefritt, prøv å ring til en annen selger.

5501623[/snapback]

 

Fikk du penga tilbake med engang?De har trukket fra min konto,og han selgren sa at det kommer til å ta 1mnd før du får penger inn på konto hvis du avbestiller nå.Dette er skipt syntes jeg,at det ikke skal gå ann å få penger tilbake med engang.Jeg hadde ringt han slegren seinere på dagen og spurte om han hadde avbestilt,så sa han har ikke noe med det å gjøre,det er i irland som ordner dette.Så jeg skulle liksom få svar på mail.Jeg har ikke fått noe svar ennå.

Endret av msh
Lenke til kommentar

Vel jeg bestilte laptop i dag.

 

Bestilte Dell Inspiron 9400

T-2400, 2Gb, 100Gb 7200, (1920x1200), Quick Snap on Carbone fiber, GF7800Go,1year, 9cell, med WinXp MCE. til 16854kr

 

Men kan forandre på dette til jeg får bekreftelse Fra Ge Money Bank.

 

Kan godt hende det blir:

Bestilte Dell Inspiron 9400

T-2600, 1Gb, 100Gb 7200, (1920x1200), Quick Snap on Carbone fiber, GF7800Go,1year, 9cell, med WinXp MCE. til 16246kr

 

Men da bare med 1GB... men kansje jeg får 2GB siden det står opptill 2GB på forsiden, på free upgrade.

 

Noe sier at jeg bør heller gå for Dell M170

Med: M770. 1GB, 100GB, GF7800GTX, Win Xp MCE, Quick snap on, 1year, bluetooth,

2915 wireless, 8x Dvd til 20054kr minus rabatter som jeg får så blir det rundt 17000kr

 

**Men vis noen klarer og komme med noe grunenr for at jeg skal velge Dell M170, fremfor i9400 så er det bare og si fra.

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg gjør galt jeg, men jeg får den til å bli 19k med T2600 :D

 

Personlig ville jeg valgt T2400 og kjapt spart mye penger... Ytelsesmessig kan det da ikke forsvare 3 lapper.

 

"minus rabatter som jeg får så blir det rundt 17000kr"

 

Fortell hvordan du får så mye i rabatter! :dribble:

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...