Gå til innhold

Råd om kjøp. Inspiron 9300 el. 9400?


Anbefalte innlegg

Jo, den har det.

5481184[/snapback]

 

Nei, det har den ikke. Det er bare noe som står på siden der. En feil, kort sagt. Som jeg har påpekt tidligere: Subwooferen har ikke noe med batteriet å gjøre.

Det er fysisk samme maskin, enten du kjøper det ene eller andre batteriet.

5481573[/snapback]

 

Legger meg i såfall flat. Har da lest flere steder på nett at 9-celleren har sub!??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, den har det.

5481184[/snapback]

 

Nei, det har den ikke. Det er bare noe som står på siden der. En feil, kort sagt. Som jeg har påpekt tidligere: Subwooferen har ikke noe med batteriet å gjøre.

Det er fysisk samme maskin, enten du kjøper det ene eller andre batteriet.

5481573[/snapback]

 

Legger meg i såfall flat. Har da lest flere steder på nett at 9-celleren har sub!??

5482519[/snapback]

 

Når jeg var på telefon med selgern, så sa han til meg iallefall, vet ikke om det er riktig eller ei, at det 9cellers batteriet hadde subwoofer...

 

Jeg spurte siden det stod at 6celle batterie IKKE hadde...

 

Åsmund@Ati, hvilken pris fikk du?

Lenke til kommentar

Når jeg var på telefon med selgern, så sa han til meg iallefall, vet ikke om det er riktig eller ei, at det 9cellers batteriet hadde subwoofer...

 

Jeg spurte siden det stod at 6celle batterie IKKE hadde...

 

5482923[/snapback]

 

Vel, jeg kjøpte jo i sin tid 9300 med det minste batteriet, det "uten subwoofer". Maskinen HAR selvfølgelig en subwoofer som alle andre, og nivået på denne kan reguleres i volumkontrollen der det står "subwoofer", eller den kan sjaltes helt ut med "mute" (med en dramatisk mye tynnere lyd som konsekvens). Ingen forskjell heller om det er med nett- eller batteridrift..

 

Det hadde i sannhet vært absurd om batteriet - som jo brukes opp etter en stund, og forøvrig med sine ni celler neppe har innvendig ledig plass til å agere som basskabinett- hadde inneholdt en subwoofer! At selgeren du har snakket med ikke stusset på dette! Han som jeg i sin tid spurte om dette innså øyeblikkelig at det måtte ha sneket seg inn en feil.

 

At de enda ikke har rettet på det!

Lenke til kommentar
Kan det hende at maskinen kun leveres med subwoofer om du har et 9celle bateri?

5483221[/snapback]

 

Det kunne vært riktig, siden subwooferen er plassert helt utenfor batteriet eller batteriluken. (som man kan se det på alle bilder av undersiden til Dell sine 17 tommers maskiner). Men det er ikke riktig. Som mitt eksempel over viser, og som alle bildene viser osv.

Batteriet er en bruk- og kast artikkel. Man lager ikke forskjellige versjoner av maskinen bare for at noen bestiller et batteri med flere celler i!

Lenke til kommentar
Kan det hende at maskinen kun leveres med subwoofer om du har et 9celle bateri?

5483221[/snapback]

 

Det kunne vært riktig, siden subwooferen er plassert helt utenfor batteriet eller batteriluken. (som man kan se det på alle bilder av undersiden til Dell sine 17 tommers maskiner). Men det er ikke riktig. Som mitt eksempel over viser, og som alle bildene viser osv.

Batteriet er en bruk- og kast artikkel. Man lager ikke forskjellige versjoner av maskinen bare for at noen bestiller et batteri med flere celler i!

5483289[/snapback]

 

Hehe, jeg tenkte på strømbruk jeg da ;P Men jeg legger meg flat! :D

Lenke til kommentar
Da er det bestilt, 1920*1200 skjerm, 1,83 Core Duo, 2gb 667ram, 7800 og 80 gb disk! Gleder meg :D

5489637[/snapback]

 

Hei hvor mye fikk du dennne PCen for?Jeg bestilte idag jeg oxo,jeg skulle liksom få rabbat,men det viste seg at jeg fikk samme pris som jeg får det fra Web siden til dell :mad:

Endret av msh
Lenke til kommentar

Åååå...

 

Vist tilbudet går ut i morgen så må jeg bestemme meg kvikt!

 

Hvem ville dere valgt? Dell 9400, men 1,86ghz, 1GB ram 80GB (7200rpm), 1920x1200 skjerm, 9cell bat. + Snap on Carbon Fire Cover. og 1års hente..

til en pris på 17300kr minus 5% og 1000kr. Så blir det da rundt 15k

 

Eller Netshop M570A med 2Ghz 760, med 1GB, 7800GTX ,80GB, og 1680x1050 til kr 16200kr.

 

Vanskelige valg dette her..

Lenke til kommentar
Åååå...

 

Vist tilbudet går ut i morgen så må jeg bestemme meg kvikt!

 

Hvem ville dere valgt? Dell 9400, men 1,86ghz, 1GB ram 80GB (7200rpm), 1920x1200 skjerm, 9cell bat. + Snap on Carbon Fire Cover.  og 1års hente..

til en pris på 17300kr minus 5% og 1000kr. Så blir det da rundt 15k

 

Eller Netshop M570A med 2Ghz 760, med 1GB, 7800GTX ,80GB, og 1680x1050 til kr 16200kr.

 

Vanskelige valg dette her..

5492686[/snapback]

 

Den er close! Men med tanke på at Core Duo er et løft så tror jeg at jeg ville ha valgt den, spørs om du skal spille MYE!

 

Hva er vekta på den netshop lap'en?

Lenke til kommentar
hmm, skal jo kombinere det da så klart... men mest skole..

 

Men dette kan da bli en heftig Lan pc erstatter for jeg reisere jo egentlig mye.. og er nå på Lan  igjen nå og da..

 

www.lanplayers.com  The site for serious lan players :p (norsk)

5492798[/snapback]

 

Skjønner, tror begge duger til spill, tror egentlig begge duger skikkelig :) Men jeg tror jeg ville ha valgt 2gb minne på den fra komplett, eller iallefall 1*1024 så man kan oppgradere senere.

 

Personlig så ville jeg ha Core Duo, det var derfor jeg kjøpte meg en 9400, siden det er en major nyhet på bærbarefronten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...