Gå til innhold

Råd om kjøp. Inspiron 9300 el. 9400?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
csm-101: Hvilken selger pratet du med? Har du mulighet til å dele det? Du fikk jo et sykt tilbud, har planer om å prøve meg på det samme. Del dette og jeg skylder deg en tjeneste :thumbup:

5495485[/snapback]

 

Beklager seint svar...

Jeg pratet med en hyggelig fyr hos Dell som heter Lars Ringnes. Tlf. 23162303 tast så linjenummer 5534. Han ga meg en god pris, så det iallefall verdt å ta en telefon kontra å bestille på nett.

 

Fikk forøvrig maskinen min etter mye om og men igår. :thumbup:

Koser meg nå...

Lenke til kommentar
csm-101

Én ting er sikkert. Dell leker ikke butikk. Og de er dyktige selgere, altså er det veldig lett å bli bitt av denne følelsen at "shit, jeg MÅ kjøpe NÅ, ellers går jeg glipp av dette fantastiske tilbudet". Vel, jeg har bestilt 9400 og i den forbindelse har jeg fulgt med på de forskjellige tilbudene som er og har jo oppdaget litt av hvert for å si det mildt. Noe kan etter min mening grense mot svindel, men det får man bedømme selv.

 

Jeg er også på jakt etter en bærbar for tiden, og sitter med akkurat dette intrykket av Dell, derfor kommer jeg heller ikke til å kjøpe gjennom Dell.

Pris er en ting, men har fått markedsførings/salgs taktikken deres opp i halsen. Next!

Lenke til kommentar
csm-101: Hvilken selger pratet du med? Har du mulighet til å dele det? Du fikk jo et sykt tilbud, har planer om å prøve meg på det samme. Del dette og jeg skylder deg en tjeneste :thumbup:

5495485[/snapback]

 

Beklager seint svar...

Jeg pratet med en hyggelig fyr hos Dell som heter Lars Ringnes. Tlf. 23162303 tast så linjenummer 5534. Han ga meg en god pris, så det iallefall verdt å ta en telefon kontra å bestille på nett.

 

Fikk forøvrig maskinen min etter mye om og men igår. :thumbup:

Koser meg nå...

5571341[/snapback]

 

Fikk min i dag jeg og. :) Etter bare 6 dager! Det må jo være rekord for dell, bestilte 020206. Jeg koser meg allerede. Men ble skikkelig redd en periode, syntes skriften på skjermen var fryktelig uklar, og uansett oppløsning.

 

Helt til jeg fant ut av at de bruker "cleartype" som standard. Usj og fysj, vekk me'n.

 

Jippi. :w00t:

Lenke til kommentar
csm-101: Hvilken selger pratet du med? Har du mulighet til å dele det? Du fikk jo et sykt tilbud, har planer om å prøve meg på det samme. Del dette og jeg skylder deg en tjeneste :thumbup:

5495485[/snapback]

 

Beklager seint svar...

Jeg pratet med en hyggelig fyr hos Dell som heter Lars Ringnes. Tlf. 23162303 tast så linjenummer 5534. Han ga meg en god pris, så det iallefall verdt å ta en telefon kontra å bestille på nett.

 

Fikk forøvrig maskinen min etter mye om og men igår. :thumbup:

Koser meg nå...

5571341[/snapback]

 

Fikk min i dag jeg og. :) Etter bare 6 dager! Det må jo være rekord for dell, bestilte 020206. Jeg koser meg allerede. Men ble skikkelig redd en periode, syntes skriften på skjermen var fryktelig uklar, og uansett oppløsning.

 

Helt til jeg fant ut av at de bruker "cleartype" som standard. Usj og fysj, vekk me'n.

 

Jippi. :w00t:

5571616[/snapback]

 

 

Bytt til 96 over 120, skriftstørrelsen! Men jeg finner ikke hvor jeg gjorde det nå... :p

Lenke til kommentar

 

 

Bytt til 96 over 120, skriftstørrelsen! Men jeg finner ikke hvor jeg gjorde det nå... :p

5571802[/snapback]

 

hva sier du nå?

 

jeg synes skriften og ikonene og alt er for lite med 1920x1200. har satt opp til 120dpi, men da blir det litt rare/stygge bokstaver og sånt.

 

er det noen annen mulighet å få ikoner og skrift større på slik at det ser bra ut? (i 1920x1200 såklart)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg jobber med degsign/Motion graphics og programet Softimage XSI og Cinema 4d + lurte på om det er mulig å få denne modellen med Quadro 1400 for bærbar? kanke se noe om det på Dell.no Argh

 

Om noen her bruker noen form for 3d program så ville det vært interessant og høre deres mening om bruk av denne maskina mot grafisk arbeide!?

 

Skal til sjøforsvaret snart kult om jeg kunne tatt med meg en slik da + Garanti og tyveri forsikring da så klart =P ikke at man kommer så langt med en pc om bord på en båt hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...