Gå til innhold

et spørsmål om usb

Anbefalte innlegg

jeg sitter her nå med min flunk nye nokia 3230. Så hadde jeg USB kaberl fra før av. Så nå vil jeg legge ting over fra dataen til mobilen. jeg prøvde jo dette, men så lurer jeg på om jeg må avbrute noe eller avslutte noe eller et eller annet slik at det er trygt å fjerne kabelen fra mobilen ? isåfall, hvam å jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Nei, ikke bare dra ut kablen. Det jeg bruker å gjøre med min SE K750i er å høyreklikke på Trygg fjernings ikonet i høyre hjørne i Windows og trykke på trygg fjerning. Da står det stopp der en plass. Så må du velge hva du vil stoppe. Da velger du Ok på mobil enheten din så får du opp en melding som du må trykke Ok på. Da er det bare å fjerne den. Da sikkrer du at ingenting blir borte fra mobilen.

Lykke til.

PS: Det bruker ikke å stå noe om sånn i Manualer og sånn.

Det er visst sånne ting man må vite selv :p.

Lenke til kommentar
Hei. Nei, ikke bare dra ut kablen. Det jeg bruker å gjøre med min SE K750i er å høyreklikke på Trygg fjernings ikonet i høyre hjørne i Windows og trykke på trygg fjerning. Da står det stopp der en plass. Så må du velge hva du vil stoppe. Da velger du Ok på mobil enheten din så får du opp en melding som du må trykke Ok på. Da er det bare å fjerne den. Da sikkrer du at ingenting blir borte fra mobilen.

Lykke til.

PS: Det bruker ikke å stå noe om sånn i Manualer og sånn.

Det er visst sånne ting man må vite selv :p.

5403920[/snapback]

akkurat sånn gjorde jeg på den forgje mobilen min Nokia 3300..

men nå er det ikonet nede til høyre borte! nå ser jeg bare ikonet til Nokia PC suite.. hmmm...

Endret av Fredrik Matt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...