Fredrik Matt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg sitter her nå med min flunk nye nokia 3230. Så hadde jeg USB kaberl fra før av. Så nå vil jeg legge ting over fra dataen til mobilen. jeg prøvde jo dette, men så lurer jeg på om jeg må avbrute noe eller avslutte noe eller et eller annet slik at det er trygt å fjerne kabelen fra mobilen ? isåfall, hvam å jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 er det bare å dra den ut når jeg er ferdig ? eller ødelegger jeg minneklortet da? jeg finner ingen intrukjson om d i boka Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Nei, ikke bare dra ut kablen. Det jeg bruker å gjøre med min SE K750i er å høyreklikke på Trygg fjernings ikonet i høyre hjørne i Windows og trykke på trygg fjerning. Da står det stopp der en plass. Så må du velge hva du vil stoppe. Da velger du Ok på mobil enheten din så får du opp en melding som du må trykke Ok på. Da er det bare å fjerne den. Da sikkrer du at ingenting blir borte fra mobilen. Lykke til. PS: Det bruker ikke å stå noe om sånn i Manualer og sånn. Det er visst sånne ting man må vite selv . Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei. Nei, ikke bare dra ut kablen. Det jeg bruker å gjøre med min SE K750i er å høyreklikke på Trygg fjernings ikonet i høyre hjørne i Windows og trykke på trygg fjerning. Da står det stopp der en plass. Så må du velge hva du vil stoppe. Da velger du Ok på mobil enheten din så får du opp en melding som du må trykke Ok på. Da er det bare å fjerne den. Da sikkrer du at ingenting blir borte fra mobilen. Lykke til. PS: Det bruker ikke å stå noe om sånn i Manualer og sånn. Det er visst sånne ting man må vite selv . 5403920[/snapback] akkurat sånn gjorde jeg på den forgje mobilen min Nokia 3300.. men nå er det ikonet nede til høyre borte! nå ser jeg bare ikonet til Nokia PC suite.. hmmm... Endret 8. januar 2006 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Selv har jeg alltid dratt ut kabelen etter å ha lukka PC-suite og slikt. Vet ikke helt om det er riktig, men jeg har aldri hatt noen problemer med å gjøre det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå