remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei, skal holde et foredrag i norsktimen over et selvvalgt tema. Egentlig greit nok siden jeg kan velge tema og presentasjonsform selv - problemet er bare at jeg ikke helt vet hvilket tema jeg skal velge. [Kravet fra læreren er at det et foredrag som innleder til diskusjon (klassen skal diskutere etterpå)] Har tenkt litt på fartsgrensene på norske veier og innvandringspolitikk men samtidig så vet jeg ikke om dette er så gode temaer da mange mener det samme om disse sakene. På forhånd takk Remerser Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Da kan du jo komme med provoserende utsagn som de fleste er uenige i Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Et veldig splittende tema er euthanasia - og er ikke så vanskelig å skrive om... Høres det godt ut i deres ører? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) For det første trodde jeg du skulle ha foredrag på norsk ;---) For det andre tror jeg det blir så sært at klassen vil få problemer med å følge med. Endret 8. januar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Euthanasia = å fremkynde døden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå