Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Jeg har i det senere hatt endel problemer med den ene maskinen min når jeg skal konvertere filmer , bruker da Win avi, og når jeg skal overføre film i fra mitt kamera via Pinnacle studio. Den har og krsjet når jeg har startet opp DC++. Det avinstallerte jeg og kjørte et prog,somheter Pc OnPoint. Har og scannet med adaware og microsoft antispyware, sjekket virusosv. Jeg har to harddisker, en "vanlig" western digital på 80 gb og en SATA RAID WESTERNd. På ca 250 gb skjermkortet er et ATI Radeon 9200. Jeg har overført filmer før og konvertert både den ene og den andre fila, men i det siste slår den seg av etter ca 10 min. Kan noen gi meg noen tips. Har og installert div codecs som fdshow k-lite code pack Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Prøv en fil som du vet har fungért tidligere. Hvilken brannmur har du? Har du kjørt windows update (hvis du bruker windows)? Lenke til kommentar
Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Prøv en fil som du vet har fungért tidligere. Hvilken brannmur har du? Har du kjørt windows update (hvis du bruker windows)? 5403676[/snapback] Jeg har prøvd filer som har fungert før. Jeg bruker brannmuren i windows og en i Panda platinum 7. Det er kanskje ikke nødvendig med to, eller? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 det har vel lett for og bli konflikt hvis man bruker 2 stk.. Lenke til kommentar
Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 det har vel lett for og bli konflikt hvis man bruker 2 stk.. 5403887[/snapback] Jo mulig det, men problemene startet lenge før jeg installerte panda. Kan det være Pinnacle som ikke er helt stabilt? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 På ca 250 gb skjermkortet er et ATI Radeon 9200 WOW!! Radeon 9200 250GB skjermkort!! Uansett... Deaktiver Windows brannmuren Hvor mye minne har du installert? Og hvor mye står sidevekslingsfilen din på? Hvilke endringer har du gjort på systemet i det siste? Lenke til kommentar
Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 På ca 250 gb skjermkortet er et ATI Radeon 9200 WOW!! Radeon 9200 250GB skjermkort!! Uansett... Deaktiver Windows brannmuren Hvor mye minne har du installert? Og hvor mye står sidevekslingsfilen din på? Hvilke endringer har du gjort på systemet i det siste? 5404010[/snapback] Morsom du, harddisken er 250 skjermkortet er ikke mer enn 128mb Jeg har i hvertfall deaktivert win.brannmuren. Hva er en sidevekslingsfil? Og hvor går jeg inn og endrer den evt? Lenke til kommentar
Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 På ca 250 gb skjermkortet er et ATI Radeon 9200 WOW!! Radeon 9200 250GB skjermkort!! Uansett... Deaktiver Windows brannmuren Hvor mye minne har du installert? Og hvor mye står sidevekslingsfilen din på? Hvilke endringer har du gjort på systemet i det siste? 5404010[/snapback] Morsom du, harddisken er 250 skjermkortet er ikke mer enn 128mb Jeg har i hvertfall deaktivert win.brannmuren. Hva er en sidevekslingsfil? Og hvor går jeg inn og endrer den evt? 5404037[/snapback] Minnet er på 768 mb ram Lenke til kommentar
Frankofil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 På ca 250 gb skjermkortet er et ATI Radeon 9200 WOW!! Radeon 9200 250GB skjermkort!! Uansett... Deaktiver Windows brannmuren Hvor mye minne har du installert? Og hvor mye står sidevekslingsfilen din på? Hvilke endringer har du gjort på systemet i det siste? 5404010[/snapback] Morsom du, harddisken er 250 skjermkortet er ikke mer enn 128mb Jeg har i hvertfall deaktivert win.brannmuren. Hva er en sidevekslingsfil? Og hvor går jeg inn og endrer den evt? 5404037[/snapback] Minnet er på 768 mb ram 5404069[/snapback] Det var Pinnacle som var skyld i alt dette rotet. Jeg lastet ned advanced uninstaller pro og et lite program som fjernet alt av Pinnacle`s registre. Regdelete. Så nå virker alt ok så langt Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så bra Weeeee Post nummer 1000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå