Tfosheim Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gjennomgangstemaet blant europeerne på andre CES-dag er hvordan USA kan være verdens fremste nasjon når de ikke en gang klarer å organisere en taxi-kø. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sinnsyk fet 30" Dell skjerm! blir vel rundt 15-16K når den kommer til Norge. :/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 "Samtidig lanserte de en TV-over-IP-tjeneste - og bekreftet trenden som kanskje kan gjøre det lokale bakkesendte digitalnettverket vårt avleggs. Det enenste triste er at vi kan ende opp med et Internett-basert abonnement for hver eneste TV-kanal vi ønsker." Er ikke det et relativt sannsynlig scenario for det digitale bakkenettet også? Personlig hadde jeg heller sett at de istedet for å bruke penger på digitalt bakkenett og dab og alt mulig annet mas bare bygde ut nettet på en storstilt måte, og kjørte alle tjenester over vanlig nett. Det er endel mer fleksibelt. AtW Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det eneste ATI ville forteller oss var det ikke var noe å fortelle - det kommer ingen lanseringer derfra på et par måneder, ifølge PR-mennesket deres. hva er dette for noe tull? skal ikke r580 være i salg om ca 2 uker?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 IPTV synest jeg virker veldig interessant. Men om jeg skal benytte noe slikt, så må jeg nok ha bedre linje enn 1400KbPS. PCen i gull var stilig. Hvor tung er den? Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 den gullpcen var råfin! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 30-tommers PC-skjerm Eit TV-kort i den maskina så har du TV og PC i eitt. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 den gullpcen var råfin! 5403760[/snapback] Det er ikkje utseendet som teller, men det inni. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gud hvor stygg den Dell pc'en var. Passer mer inn i en Smokey and the bandit episode Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Sinnsyk fet 30" Dell skjerm! blir vel rundt 15-16K når den kommer til Norge. :/ 5403505[/snapback] Samme panelet som sitter i Apple Cinema 30". Virker som om Dell har priset sine noe lunde likt som Cinema-serien. Og når prisen på Cinema 30" ligger i dag på 22.990, så tror jeg nok Dell sin kommer til å ligge på 20-21.000. Edit: Merk at de også kommer til å lansere en ny versjon av sin 24", med doble DVI-kontakter. Da kommer nok dagens 24" til å komme på tilbud i februar tenker jeg. Begynn å spar de som kan. 24"-eren er en opplevelse Endret 8. januar 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men den blir vel til å komme på dell-tilbud etterhvert da;) kjøpte min 24" for 8500 så man skal ikke se bort fra at 30"en blir å finne for 14-15k på tilbud av og til:) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 doble dvi kontakter vil da si det samme som to tunere på en vanlig tv? så man kan dele bildet? Lenke til kommentar
Tias Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 brsseb: Nei, det er et nyere panel . Ref: http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2664 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva mener dere med denne taxi-kø greia? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det eneste ATI ville forteller oss var det ikke var noe å fortelle - det kommer ingen lanseringer derfra på et par måneder, ifølge PR-mennesket deres. hva er dette for noe tull? skal ikke r580 være i salg om ca 2 uker?? 5403536[/snapback] Husk at ATI lanserer ting på papiret og ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det eneste ATI ville forteller oss var det ikke var noe å fortelle - det kommer ingen lanseringer derfra på et par måneder, ifølge PR-mennesket deres. hva er dette for noe tull? skal ikke r580 være i salg om ca 2 uker?? 5403536[/snapback] Husk at ATI lanserer ting på papiret og ikke i virkeligheten. 5405051[/snapback] mener jeg har hørt og lest her på forumet, at ati har garantert at r580 skulle vøre i butikken 24 januar Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lol, bra kjøling på de kortene? Methinks not... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hmm, tv over ip. lurer på hva for linje en må ha for å dra over en stream med hdtv tror nok det blir fiber inn i heimen da... i hvertfall om dem skal se på en annen kanal i en annen del av huset og poden skal spille siste variant av HL/CS på sin nye 8 veis nividia SLI med 16 4-kjerners AMD prosessore nei skal det være så skal det være... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Denne var fin: Fra Google-konkurransen: How do you launch applications and search instantly with Google Desktop's Quick Find Feature? a)Open Start Menu b)Go to google.com c)Wave arms vigerously d)Type in search box (jevnfør med dette bildet: http://images.gfx.no/110/110261/i_110261.jpg) mvh Lenke til kommentar
eternal Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) "Samtidig lanserte de en TV-over-IP-tjeneste - og bekreftet trenden som kanskje kan gjøre det lokale bakkesendte digitalnettverket vårt avleggs. Det enenste triste er at vi kan ende opp med et Internett-basert abonnement for hver eneste TV-kanal vi ønsker." Er ikke det et relativt sannsynlig scenario for det digitale bakkenettet også? Personlig hadde jeg heller sett at de istedet for å bruke penger på digitalt bakkenett og dab og alt mulig annet mas bare bygde ut nettet på en storstilt måte, og kjørte alle tjenester over vanlig nett. Det er endel mer fleksibelt. AtW 5403516[/snapback] Selvfølgelig! Men er ikke egentlig moroa vekke hvis vi ikke kan drive lobbyvirksomhet på en del evneveike politiker-høns og putte penger i lomma på de det trengs for å få kontrakter på å bygge ut nettet til noe som er halvveis avlegs så vi kan bygge ut noe annet igjen snart. Og dette møkket skal vi betale lisens for Imfho skulle den norske stat spart oss for all denne jævla melkingen i øst og vest og bygd ut noe skikkelig bredbånd som vi kunne nytt godt av i lang tid fremover. F.eks fiber. Hadde blitt dyrt ja. Men det er en engangsinvestering vi kunne kjørt all medie over. Så hadde det også vært større mulighet for å integrere div funksjoner i samfunnet over bb. F.eks snakker man om video-lege osv. Mulighetene er uendelige og hvis man er kreativ kan man spare stort i offentlig sektor. Endret 9. januar 2006 av eternal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå