Xvani Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei! Har lurt litt på å kjøpe et nytt hk til en p3 500mhz slot 1. Egenskaper: Bra overklokking Helst med AGP x4 (eller er ikke det nødvendig?) SDRAM er et must. Noen forslag? Hvor får jeg tak i det? brukt, ikke QXL. (har sett) Hvor mye koster et slot 1 kort? Hvis det er dyrt er det uaktuelt :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 abit be6-II .. det blir ikke bedre enn det kjøpte mitt for 500 for et halvt år siden.. tviler på du får det for så mye mindre enn det nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-09-09 18:08):abit be6-II .. det blir ikke bedre enn detkjøpte mitt for 500 for et halvt år siden.. tviler på du får det for så mye mindre enn det nå. Det kortet er meget bra, Har hatt et be6 og en kammerat har be6-2. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 17:48, Xvani skrev:Hei! Har lurt litt på å kjøpe et nytt hk til en p3 500mhz slot 1. Egenskaper: Bra overklokkingHelst med AGP x4 (eller er ikke det nødvendig?) SDRAM er et must. Noen forslag? Hvor får jeg tak i det? brukt, ikke QXL. (har sett)Hvor mye koster et slot 1 kort? Hvis det er dyrt er det uaktuelt :smile: Prøv bruktmarkedet her på hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå