Ayabara Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Jeg har skrevet en del innlegg under diverse forum, og har et problem med at jeg ikke alltid får epost-varsling selv om jeg ber om det.. Lenke til kommentar
pej Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg opplever ingen problemer med forumets utsending av epost. Er du sikker på at du ikke har et litt for aggressivt spam-filter eller lignende? Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg opplever ingen problemer med forumets utsending av epost. Er du sikker på at du ikke har et litt for aggressivt spam-filter eller lignende? 5404295[/snapback] Det ser ikke sånn ut. Finner ingenting i spam-folderen (og fikk heller ingen varsling på ditt svar...) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Gå inn her og sett alle abbenoment til å bli "øyeblikkelig varsling". Så får du e-post med en gang det postes. Kommer det ikke frem da er det meget sannsynlig noe på "din side" som stopper e-posten i å komme frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg