royter Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei folkens! Trenger litt hjelp nå Har to stasjonære maskiner, DLink DI-624 med tilhørende nettverkskort på hver a maskinene. Har vært stabilt som fjell i lang tid! Etter reeset og oppgradering av firmware til 2.70, kopler den ene maskinen seg av nettet gjevnlig etter 2-4 min Jeg kommer inn på nettet med en gang jeg klikker meg inn på ikonet for tilkobling i oppgavelinjen. Noen som har erfaring/tips!? Takker for svar Endret 8. januar 2006 av royter Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nettverket er kryptert? Og du har definert WEP-nøkler på begge pc'ene? Slettet eventuelle nabonett fra listen og valgt foretrukket nett? Lenke til kommentar
royter Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hei og takk for raskt svar WEP på begge, fri for nabonett, kryptert, foretrukket nett er jeg imidlertid litt i tvil om Har nå siste timen ikke kommet på nettet i det hele tatt, etter mange reboot av PC og router. Har måttet resette routeren til default settings. Da kom begge maskinene på nettet med en gang? Gjenstår å se hvor lenge da Kommer tilbake med sitrapp! Lenke til kommentar
royter Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Den ene PC'n kobler seg ned etter en stund igjen...... Kan det være noen andre innstillinger ett eller annet sted som jeg har oversett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå