Gå til innhold

Hvordan lage privat server? lovlig eller ikke?

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å prøvd sin egen server. så kunne man testet både det ene og det andre. Samme som når man har runda et spill, så bruker man juksekoder for å teste x med y osv.

Men igjen, er det ulovlig å ha egne servere som ikke er online?

Vet ikke helt hvor jeg skal finne svaret på det. Og Eula'en orker jeg ikke å lese:)

Så, noen vet hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært gøy å prøvd sin egen server. så kunne man testet både det ene og det andre. Samme som når man har runda et spill, så bruker man juksekoder for å teste x med y osv.

Men igjen, er det ulovlig å ha egne servere som ikke er online?

Vet ikke helt hvor jeg skal finne svaret på det. Og Eula'en orker jeg ikke å lese:)

Så, noen vet hvordan man gjør det?

5403276[/snapback]

Tror ikke dette er lovlig du.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt på privat server før og det kan ikke samenlignes med offisielle server. Totems virker ikke nesten ingen spells virker som de skal. Når jeg begynte å spille på offisiell server var det som å spille et helt annet spill.

Grunnen til dette er at wow emulatorer er dårlig programmert og de kommer aldri til å bli som offisiell. Det lagger mye med 150 personer innlogget på serveren. Jeg kunne også lett ta elite mobs som var lvl 60 når jeg var rundt lvl 45. Dette kommer da an på innstillinger til serveren.

Konklusjonen er at du ikke kommer til å få prøvd det ene eller det andre. Det er også kjedelig

Det er også ulovelig å ha privat server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Private servere er nok ikke helt lovlig.

Men, at folk som spiller på dem ikke har noen venner, er et ganske dårlig argument.

Slike servere kan du også sette opp på lan.

Jeg har spilt på private servere før, og har besøkt steder som Hyjal, Caverns of Time, Emerald forrest, Outland(!) Osv.

Private servere er IKKE å anbefale, siden emulatoren har så mange feil. Instantspellene funker barre om du står stille. En server blir ofte kjørt fra en vanlig PC, og ikke noe dedikert. Så det kan forekomme opptill 10 000 ms, på en server med kanskje 30 folk.

'Jeg ville herre ha betalt 100kr i måneden, for å ha spilt på en blizz server..

Det eneste som er litt kult med emulator er å spille på lan. Da kan du kode nye våpen, armor, mobs osv. På lan blir det heller ikke mye lagg :p

Emulator er ulovlig.. SO what? Det er nedlasting også:p

Ok

5403829[/snapback]

Lenke til kommentar

kjenner en som spiller på privat server, å det må virker som bare bullshit... tror han og en til er eneste på servern =P kan jo ikke ta instancer før man er høy nok lvl til å soloe dem =P

eneste som private server burde være lovlig til, er wow story filmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...