Tøråsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har tenkt litt på og sette en engangsgrill rist i sidedøren på kabinettet mitt, noen som har noe og si på det?? Kommer det til og komme mye støv ol gjennom der eller går det greit hvis jeg rengjør det en gang iblandt?? mvh Marius Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det skal vel gå greit det. For og motvirke nedstøving inne i kabinettet kan du jo ta en sort nylonstrømpe fra garderoben til din mor og strekke den som et støvfilter innenfor grillen. + du får et annet utsende +/- luftsirkuleringen vil endre seg/ Tempen går opp eller ned alt etter hvor god gjenomstrømning du har i dag - døra blir svakere og engangsgrilen kan fort bli skadet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nylonstrømpe eller antisprut stekepannelokk fra Biletema..! Men husk det at om du har en luftsirkluering vil den blir påvirka av grillen i vinduet, som Nitrob også nevner. Fordi lufta som kommer inn finner en vei ut der. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så er rista på en engangsgrill ganske tynn da, å veldig lett å bøye. Hvis det stemmer er det kanskje bedre med noe mere solid til å ha i vindu. Men hadde nok funket fint forran vifter da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tynn? Kjøpte en i går faktisk, og den var vel ikke akkurat tynn. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg vil anbefale "Mesh" som brukes på biler. Dette er tykkere og er mye penere og se på. De har det på blandt annet Blitema, Bil-Xtra, Mekonomen osv. - Pain193. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Tynn? Kjøpte en i går faktisk, og den var vel ikke akkurat tynn. 5414461[/snapback] Jaja, men er den lett bøyelig? For da er den ikke akkurat så digg å ha i vindu? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det går helt greit! Men det er vel alikevel greit med plexi, men såpass bøyelig at det skal være no stor sak er det ikke i følge mine erfaringer. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Altså, det er jo ganske stort mellomrom mellom hver "grill" da... Vil se ut som skuddhull på lang avstand Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er der nylonstrømpa e.l. kommer inn da.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er like store hull i grillen selv om du har en nylonsstrømpe bak? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Poenget med dem er jo å beholde litt av innsynet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå