H&Dfanatic Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Skal selge mitt kabinett og leter etter nytt.. Fant dette på www.3dfxcool.no Og siden jeg er en liten støyfrik Virket dette kabinettet særdeles fristende med tanke på pris.. Navnet er 3r r202. (med støymatter) Det jeg lurer på er rett og slett brukererfaringer: hd plass: Støy: varme: Plass: Kvalitet: oppgraderingsmuligheter: and the list goes on!! http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...roducts_id=1111 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har dessverre ingen brukererfaringer, men her er en link til kabinette på produsentens side. Personlig synes jeg det er lite pent. Kjøp nå deg heller et Lian Li PC7Scand samt noen støydempingsmatter. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Var det noe i denne duren du tenkte på? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ascand&mcat=c134 Dette blir en god del dyrere da!!¨ Kabinett: 795 kr Matter: 465 kr Total: 1260 kr Mot denne som koster 745 kr med matter.. Nå må jeg ha en viss tvil i kvalitet men har gode erfaringer med ting kjøpt fra 3dfxcool. Så jeg vil gjerne ha flere erfaringer!! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøp mattene på biltema! der får du en kvadratmeter med matte for 60spenn... demper som fy, bruker de selv... Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøp mattene på biltema! der får du en kvadratmeter med matte for 60spenn... demper som fy, bruker de selv... 5416005[/snapback] hva slags matter er de du får fra biltema? til topedoveggen i en bil mener du? sleng opp en link hvis du klarer Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Tror det er disse han mener. - Pain193. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 thats it... meget gode matter til en billig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå