Athlon Power Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Når jeg prøver og starte gta får jeg ingen respons, Timeglasset kommer i en stund så blir det borte igjen og ingenting skjer. Hva er gærnt?? Har reinstallert og installerte xp sevice pack utallige ganger hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Phoenix87 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Har du kjøpt original-versjonen til GTA3??? Jeg vet hva som er feil hvis du ikke har installert original-versjonen... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Hmm inrømmer at jeg har MYTH rip. Den funka som **** den helt til i går. Da var det stopp. Hadde insatllert gta3savegamefix og greier. MEN så var det stopp. VET at dere ikkekan hjelpe meg med WAreZ problemer på forumet med dere kan gi tips om søkeord i google osv. Det er bare og Face facts her. Det er nok ikke mer enn 10% av dere på forumet med gta3 som er kjøpt og betalt. Så please hjelp meg med noen HINT!!!! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 HATER MODERATORER!!!!!!!!!!!!! SIKKERT hyggelige folk men de er gode til å stenge !! [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-09-10 19:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg