brainwasher Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg får opp en rar feilmelding,dette står Beginning dumping of physical memory , physical memory dumped Så må jeg start pc en på nytt. Er det noen som vet hva dette kan være? AMD XP1900+ MSI kt3 ultra-aru Crusial 256mb ram (333mhz) Geforce 2 pro Windows XP Pro Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Tror nok du må forklare litt nermere hviolken feilmelding som kommer. Den meldinga du skrev er bare at den tar en memory-dump, dvs at opsys kopierer alt som ligger i minnet til harddisk. Ptomania Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Blåkræsj? Kommer den i oppstart - midt i noe - eller ved avslutning? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 ja men det er jo nettop det som skjer, men fårst står det at det har sjedd en alvorlig feil og så begynner han med det ram greiene og så står et at jeg må kontakte produsent osv. Så må jeg bare starte på nytt?? Lenke til kommentar
Vegar A Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg også har hatt det problemet. Ja, det er blåkræsj. Og den kommer når du minst vil at den skal komme. Hos meg har den kommet ofte når jeg har startet ett eller annet program!!! :???: HVORFOR :???: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Har du overklokket noe ? Jeg overklokka skjermkortet mitt engang og da fikk jeg slike blå kræsjer :wink: [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-09-09 18:09 ] Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Jeg hadde oc stilt litt på fsb en og på multiplayeren!! Men det var ikke lenge jeg hadde det sån! Det er samme med meg det kommer opp når jeg starter et prog eller når noen kopiere av meg på lan!!! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Denne feilen er jesla normal. Jeg har fått den. + Kompiser. Det vi kom fram til var å rette på kabler til komponenter og skjermkort 0sv0sv. Dette funka for noen. Men jeg tror du kan ha godt av en format C: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det der er ikke så dumt som det hørtes ut til! Så stygg feilmelding i XP kan omtrent bare være HW problem. Prøv med god, gammeldags feilsøking: Napp ut en og en ting helt til det virker igjen... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Søkte på Google og kom inn på et forum der en hadde det samme problemet. Sakser inn svaret han fikk der! Quote: The message you are getting is because of driver errors. The screen you are seeing is like the old blue screens on win 98/95. What happens is after a crash the computer dumps the physical memory into a log file with the .dmp extension. This log file can be used to determine what the cause of the crash is. Windows NT/2000 installs default to dump the memory into the log file and then automaticaly reboot the system. This option can be taken off in the system settings in the control panel on the last tab. (i cant recall what its labeled.) I would suggest that you look at the log file and try to determine what is causing the memory dump before you turn the option off first so that the problem can be resolved first. If you dont then your computer will just crash instead of giving you the memory dump error. Most cases it is because of a corrupt driver or program error. Either way its because of something other than your memory chips so dont worry your ram isnt bad. /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-09-09 20:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå