Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

STENG DENNE, NÅ!

themanfrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er med!!

infårmasjon:

-gode krarakterer (bare 4 å 4+)

-sitter oppe så lenge jeg vil intil mamma kommer og tar med på færsken i og være oppe :blush::blush:

-d er to søte jenter på skolen :dribble::dribble:

-i helgene sitter jeg osså så lenge jeg vil oppe intil mamma tar meg på færsken :blush::blush::blush::blush:

Er det bare jeg som syns det er sykt hvor mange gode brukere det er i denne aldersgruppen? ;)

5402578[/snapback]

åhhh :blush:

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Programmering er gøy, så lenge du har 4000forskjellige sanger i playlisten  :thumbup:

Og du setter deg inn i det, selv har jeg lagd en rekke mric scripts, og har sitti med både HTML og CSS, leter nå etter et perfekt programmerings språk for meg, har lyst til å prøve meg på flash muligens!

5402648[/snapback]

playlisten? trenger man det for å programere mirc script f eks? jeg har bare 25 sanger eller noe her det holder.

kan jeg se noen script du har laget??

Lenke til kommentar
For å ha det sagt. Fwsotern er ikke fjortiss. han er ironisk. Han er litt.. spesiell.. :whistle:

Vel.. De aller fleste HELT nye forumbrukere er litt fjortisser. Til og med Dahle brukte !! etter annenhver setning i sine første tid. :tease:

5402669[/snapback]

Lol.. Gidd å kødd a :dribble::hrm::love::hmm::innocent::nei::tease:

5402683[/snapback]

Og du er tydligvis inne på fjortiss-faktor 11(fra 0-15)

Lenke til kommentar
Programmering er gøy, så lenge du har 4000forskjellige sanger i playlisten  :thumbup:

Og du setter deg inn i det, selv har jeg lagd en rekke mric scripts, og har sitti med både HTML og CSS, leter nå etter et perfekt programmerings språk for meg, har lyst til å prøve meg på flash muligens!

5402648[/snapback]

playlisten? trenger man det for å programere mirc script f eks? jeg har bare 25 sanger eller noe her det holder.

kan jeg se noen script du har laget??

5402694[/snapback]

Fredrikrbk: går ikke, sorry, hadde et stort ett på noe og 500linjer, hadde lagt det ut på nomorepasting (ikke fordi det hadde fil, men som backup), så har diksen min krasja, og jeg finner det ikke, sorry :S, høres ikke troverdig ut, men er sant.

Lenke til kommentar
For å ha det sagt. Fwsotern er ikke fjortiss. han er ironisk. Han er litt.. spesiell.. :whistle:

Vel.. De aller fleste HELT nye forumbrukere er litt fjortisser. Til og med Dahle brukte !! etter annenhver setning i sine første tid. :tease:

5402669[/snapback]

Lol.. Gidd å kødd a :dribble::hrm::love::hmm:

5402683[/snapback]

Og du er tydligvis inne på fjortiss-faktor 11(fra 0-15)

5402697[/snapback]

:lol: Eler 16 av femtenn. :)))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...