piknik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har fått snusen i denne, 42pd6600 til 18990.- Er usikkert på om denne støtter i eller bare p.. hva er nødvendig? Noen som har noe erfaring med denne, evt. en som er bedre eller som gjør samme jobben. liker å holde meg under 20 000.- SKAL som sagt kjøpe en plasma til under 20 000, men markedet er sa digert at jeg blir helt forvirret... Litt mange spørsmål her, men likevell takker jeg for alle innspill!! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva er dine krav til en TV? Det er vanskelig å anbefale noe når du ikke har noen krav du vil ha oppfylt. Er pris det eneste? AKIRA Lenke til kommentar
piknik Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hva er dine krav til en TV? Det er vanskelig å anbefale noe når du ikke har noen krav du vil ha oppfylt. Er pris det eneste? AKIRA 5402863[/snapback] Er nesten bare pris som er tingen ja. Seff må den være HD-Ready 42"..Design ol kommer selvsagt også inn, men dette er noe jeg tar til slutt.. Den skal i hovedsak brukes til å se tv og dvd, så PC tilkoblinger spiller egentlig liten rolle..Har jeg forstått det riktig så er det nesten en VGA tilkobling i de fleste plasma nå.. Hva synes dere om denne som jeg har nevnt, både spsifikasjoner og pris? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Til den prisen er det ingen som jeg har sett som kan matche det bildet den nye Hitachi'en gir. Den koster vanligvis 23-25.000 kr. i butikk så får du den for 19.000 kr. gjør du et kupp! Lenke til kommentar
SirCyrus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, sikkert for seint nå. Men jeg ville unngått den skjermen!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, sikkert for seint nå. Men jeg ville unngått den skjermen!! 5532645[/snapback] Begrunn svaret ditt da.. hvorfor? Lenke til kommentar
piknik Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hei, sikkert for seint nå. Men jeg ville unngått den skjermen!! 5532645[/snapback] Hvorfor sier du det, har du dårlig erfaring med denne? Både selger som jeg kjenner godt, og flere av mine kompiser sier det er en bra tv... Hva er det du vet som ingen andre vet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå