Gå til innhold

Forbanna Datorbutikken.com


Gjest Slettet+971234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver en liten databutikk. Det hender en sjelden gang at noen varer er defekte, CPU - RAM etc.

Det er klart at når kunden kommer tilbake med en defekt vare og en forklaring om hva som har skjedd er

saken grei. MAN ERSTATTER VAREN.

 

P.S

Vi setter ikke på egne klistremerker.

Lenke til kommentar

Hm... ja dette gikk jo over stokk og stein. Jeg synes det var bra at dem gjorde opp for seg, viser jo at dem iaffal prøver å gjøre ting godt igjen.

 

Må få si det at slike forum som dette er genialt for forbrukerne siden det er ennormt effektivt for å gi forbrukerne makt. Når info om service og liknende er så lett tilgjengelig er jo butikkene nødt til å skjerpe seg og kjøre god service.

 

Var faktisk igjennom en liknende sak selv, men da var det en vanlig butikk og kviteringen som manglet(hakket verre), men jeg klarte til slutt å bevise kjøpet (bla.a. kontoutskrift :smile: )

 

Ver så snill å fjern postenen til zan også...

folk som oppfører seg slik bør få kontoene sine sletta øyeblikkelig. Slik oppførsel kan man ikke tolerere.

 

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-12-05 04:55 ]

Lenke til kommentar

Jeg synes det fremdeles er som når TV2 Hjelper deg kommer til bedrifter og sier FY.. Så kommer dem etter og slikker ræva så forjævelig slik at alle forbrukere kommer "tilbake" til dem.. Det er nå tross alt ikke sikkert de vil være like grei mot akkuratt deg å gi deg en bedre pros. Kan hende du tilogmed ikke får noen ny hvis den er ødelagt.

 

Masse eksempler på dårlig service, nei jeg holder meg til psdata

Lenke til kommentar

Assa. Nå har Databutikken.com virkelig gjort opp for seg. De har til og med sendt han en bedre prosessor. Bedre service enn det får man ikke. Greit at det måtte noe sånt som dette her til, men sånn er livet, og sånn er de fleste butikker. Hvis man truer dem, og får med MANGE... så bøyer de seg for hva som helst.

 

Jeg kommer garantert til å fortsette å handle hos Databutikken.com, for nå vet jeg at hvis noe sånt skjer med meg som med obi_wan, så gjør jeg akkurat det samme som han, starter diskusjon.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Her var det mye kødd , men En ting som er sikkert det er databutiken er en bra webshop oggir bra service.

 

Det er bare det at de er UTRLOIG TREIGE på og levere , men de svarer fort når du spør dem , men sender du inn så kan du risikere og vente i ukevis uten svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Quote:


On 2001-12-05 13:58, Baltazar skrev:

Må dessverre skuffe deg å si at det faktisk står på prossesoren at du IKKE skal ta av klistremerket. Det sto det ihvertfall på min fra datorbutikken



 

Men andre så har bestilt i fra databutikken.com har sagt det samme som meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Quote:


On 2001-12-05 15:41, Son-Of-A-Gun skrev:

Hmm har sjekket litt med denne "banningen" av ^*^

og ZAN og syntes hardware.no overeagerer på det de kaller "spamm" og ser att de begge har mange inteligente og freske innlegg som heller syntes for meg og være til hjelp både for den ene og den andre av brukerne her inne.

Kan nok hende att enkelte av utrykkene til ZAN er litt på kanten, men ser ogaå att fyren har en tendens til og "rette" på det :smile:

Så jeg oppfordrer dere på hardware.no og slutte og være så strenge da spesielt ZAN ser ut til og være em meget hyggelig fyr ut fra alle innleggene hans.

Desuten ser det ut som han virkelig har peiling på

data :smile:

Med ^*^ ser jeg att han jo ikke gjort noe som heslt galt, da han kun har postet noen få poster ,men ser att han ble en "slags "trussel" mot att saken løste seg for obi-one i dette innlegget


Da han og obi-one ble "litt "kamerater" i sine meningsytringer og dette ble en trussel for saken om datorbutikken...

Da ^*^ var veldig skeptisk til behandlingen obi-one fikk av databutikken , og oppfordret til boikott,

noe obi-one " egentlig ikke bekretftet" men det det kunne bli misforstått, dermed ble ^*^ en trussel for hele saken ...

SJEKK SELV ALLE DERE !!! her er linken


som dere ser skriver ^*^ DETTE:


^^^^^******* STARWARS *******^^^^^


^^^^******* EPISODE III *******^^^^


*** ATTACK OF THE BAD BUTICKS ***


^^^******* BOICHOTT THEM *******^^^

_________________


Og obi-one (han som fikk ny cpu fra databutikken) svarer dette :

Download the latest trailer to day at: hardware.no/forum



Så dere ser nå selv... da dette ble skrevet hadde obi-one fått beskjed om att han fikk tilbake ny cpu av databutikken...

og saken var litt "ferdig" men etter disse ovenevnte innlegene så så det nesten ut som om ^*^ fikk med seg obi-one på boikott av databutikken, noe han ikke gjorde ... det var jo bare en spøk fra obi-one`s side :smile:

Så obi-one og alle dere andre som kjempet for sannheten i "databutikksaken" hjelp ^*^ og ZAN

Ja syntes jeg syntes denne "banningen spesielt av ^*^ er helt tullette.

jeg syntes spesielt obi-one skulle hjelpe ^*^

da de ser ut som det ble gode venner i "the Force"

Så jeg oppfordrer deg obi-one til og hjelpe en av dine "Starwars" krigere som måtte lide for din skjyld...

og ble bannet da han "bare "følte" med deg i den urettferdige behandlingen av deg .





 

Dette er en Jedi mester som skal prøve å redde sin lærling i fra å bli banet fra dette forumet. Alt i mellom meg å ^*^ var bare intern (Star Wars) humor og det var absolut ingen invitasjon om å "boikotte" databutikken.com, Det jeg skrev som svar ( download trailer @ hardware.no/forum) var bare en avslutning på ^*^ sin spøk og absolut ingen oppfordring til å "boikote" dem. Så jeg sier: Dere onde Dark Jedi hardware.no forum admins, fri gjør ham nå!! Han har vår støtte. MAY THE FORCE BE WITH HIM.

Lenke til kommentar

Quote:


Hmm har sjekket litt med denne "banningen" av ^*^

og ZAN og syntes hardware.no overeagerer på det de kaller "spamm" og ser att de begge har mange inteligente og freske innlegg


^*^ postet sin starwars-trailer sikkert 20 ganger eller noe slikt. Nøyaktig samme innlegg en mengde ganger.

 

Det burde være unødvendig å si at slikt ikke tolereres. De er ikke bannet på IP, så det er ingenting som forhindrer dem til å registrere seg med et annet brukernavn. ZAN ble bare utestengt i en uke.

 

Hvis de gjentar bedriften, blir vi nødt til å sperre de ute på både IP og brukernavn.

 

MLW

Lenke til kommentar

Vel, jeg har også hatt litt problemer med databutikken.com

 

Jeg og to andre kompiser bestilte 6 brikker 256mb SDRam som de hadde på lager sto det på websiden deres.

 

Men vi fikk dem ikke før etter 4 uker, jeg mailet dem etter 3 uker og fikk svar et par dager etterpå.

Ram brikkene var jo uorginale!! NOE som ikke sto på websiden! dette var i sommer! noe som gjør at jeg aldri kommer til å kjøpe eller bestille noe mer fra databutikken.com igjen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...