Gå til innhold

Hva faen er det med kvinnfolk?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Ei i klassen min er helt blås..

Ting hu ikke visste:

At det var hotellrom på hotellet i bygda.

Og at vi bodde på vestlandet, det visste hu heller ikke.

Hu visste ikke va fetter betytte "Eg e ikke sånn nerd så kan alt" hadde hu til det..

Sikkert enda mer, men jeg kommer ikke på noe i farta..

Men egentlig er hu veldig kjekk og grei...

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få si at jeg syns kvinner er det mest vidunderlige som finnes, og jeg syns det er synd at dette er på vei til å bli en mannsgris-tråd, hvor menn har rett og kvinner tar feil bare fordi vi ikke skjønner. Innlegget er ment som et spørsmål, da jeg heller ikke skjønner:

*Hva er vitsen med pynteputer i sofaen?

*ÈN hodepute er nok i sengen, hva skal man med alle de andre? Kamuflasje?

*Når blir kvinner voksne nok til at de klarer seg uten kosedyr?

*Hvor går skillet angående hva som er "pynt" og hva som er "rot"? Er det nødvendig med dusinvis av stearinlys? På BADET?

Trenger hjelp til å forstå....

Lenke til kommentar
Må bare få si at jeg syns kvinner er det mest vidunderlige som finnes, og jeg syns det er synd at dette er på vei til å bli en mannsgris-tråd, hvor menn har rett og kvinner tar feil bare fordi vi ikke skjønner. Innlegget er ment som et spørsmål, da jeg heller ikke skjønner:

*Hva er vitsen med pynteputer i sofaen?

*ÈN hodepute er nok i sengen, hva skal man med alle de andre? Kamuflasje?

*Når blir kvinner voksne nok til at de klarer seg uten kosedyr?

*Hvor går skillet angående hva som er "pynt" og hva som er "rot"? Er det nødvendig med dusinvis av stearinlys? På BADET?

Trenger hjelp til å forstå....

5942199[/snapback]

En kvinnes hjerne er komplisert å forstå. La meg statuere et (psykologisk) eksempel:

Når en mann skal dele opp en stein, deler han den opp i fire like biter. Når en kvinne, derimot, skal dele opp en stein, deler hun den opp i tusenvis av biter. Sånn er kvinner bare.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men hvorfor sminker en kvinne seg i dag? Hun vil selvfølgelig si ”fordi jeg er en selvstendig kvinne som bruker maskara for at jeg skal føle meg vel, ikke for noen andres skyld”. Er dette sant? Ikke så veldig sannsynlig. Vi må gjerne tro på det, for det gjør de selv, men hallo. Det som må erkjennes er at sminke i dag blir brukt på samme måte som det har blitt gjort opp igjennom historien. For å gjøre kvinner mer attraktive. Og dette er ikke noe de kan noe for selv, dette er historie kombinert med effektiv markedsføring. Kvinner skal se pene ut. De skal være pent sminket, velfrisert, og ikke minst så skal de gi mannen hakeslep. De fleste gutter vet hvordan det er å våkne med en usminka jente ved siden av seg. Og de fleste som har sett ”Eksorsisten” kan relatere til prestens forskrekkelse.

1. jenter styler seg for andre jenter

2. usminka jenter er deilig å våkne opp med ved siden av seg. er du langvarig tent på en dame pga sminka? :roll:

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Må bare få si at jeg syns kvinner er det mest vidunderlige som finnes, og jeg syns

En kvinnes hjerne er komplisert å forstå. La meg statuere et (psykologisk) eksempel:

Når en mann skal dele opp en stein, deler han den opp i fire like biter. Når en kvinne, derimot, skal dele opp en stein, deler hun den opp i tusenvis av biter. Sånn er kvinner bare.

Hvorfor 4 biter? Du har vært for ofte sammen med jenter, du :tease: Når man deler opp, da deler man det opp i TO! :cool:

Lenke til kommentar
Kult innlegg! Jeg ser det absolutt for meg i sammenheng med standupkomedie. :)

Takk for det, en clue i å skrive med humor er at man må skrive det som at man forteller en historie. :)

Hyggelig at du også likte det, Prophet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...