Gå til innhold

Hva faen er det med kvinnfolk?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo endel positive ting med jenter også da :love:  Som tits :D

5454406[/snapback]

Liker å se på rumper bedre jeg, im a ass-person.

You're a tit-person.

5454595[/snapback]

Liker begge delene jeg :D

5454603[/snapback]

Når jeg tenker etter er vell kanskje ass bra det også! Vilken kombinasjon liker dere bedt? Små tits og ass, store tits og ass, små tits stor ass eller store tits og small ass? Går selv for den siste: Small ass, big tits. Sorry engelsken innimellom men da virker det mer uskyldig :D

Lenke til kommentar
Når jeg tenker etter er vell kanskje ass bra det også! Vilken kombinasjon liker dere bedt? Små tits og ass, store tits og ass, små tits stor ass eller store tits og small ass? Går selv for den siste: Small ass, big tits. Sorry engelsken innimellom men da virker det mer uskyldig :D

5454701[/snapback]

Hvis dette er noe du går rundt og funderer på så er det kanskje ikke så rart at du finner jenter uforståelige...

Lenke til kommentar

5454701[/snapback]

Hvis dette er noe du går rundt og funderer på så er det kanskje ikke så rart at du finner jenter uforståelige...

5459728[/snapback]

Kan heller ikke sagt at jeg finne jenter uforståelige :thumbup:

Lenke til kommentar
Det var faktisk ikke morsomt en gang, kun teit. :shrug:

5461420[/snapback]

Ment til meg? Tja, så er jeg vel kanskje litt teit. Men jeg syns også du er teit som sier at humorn min er teit i en humortråd, vi har alle forskjellig humor. Noen god, andre dårlig, det er ingen fasit på god og dårlig humor.

Lenke til kommentar

Snakket om hovedteksten.

Har sett mange morsomme tekster ang. kjønn, roller, stereotyper der osv... Men denne må være noe av det kjedeligste jeg har vært borti når det kommer til dette.

EDIT: Nei det er ingen fasit på dårlig humor, det er selvfølgelig subjektivt. (Men må da være lov å utrykke sine subjektive meninger om ting en gang iblant? :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Snakket om hovedteksten.

Har sett mange morsomme tekster ang. kjønn, roller, stereotyper der osv... Men denne må være noe av det kjedeligste jeg har vært borti når det kommer til dette.

EDIT: Nei det er ingen fasit på dårlig humor, det er selvfølgelig subjektivt. (Men må da være lov å utrykke sine subjektive meninger om ting en gang iblant? :p)

5495176[/snapback]

Ok, unnskyld :blush:

Lenke til kommentar
”Søt som Ole Brumm” sa hun. Dette ga ikke akkurat meg noe ro i sjelen og en varm følelse i magen, så jeg spurte; ”ser jeg ut som en feit bamse, kun iført en for liten t-skjorte, gående med en gris drassende i hånda?”. Vi snakket ikke mer sammen etter det.

5402164[/snapback]

Dette var litt morsomt, men resten var ikke så veldig morsomt. Det er litt sannhet i noe av det, men veldig overdrevet. Og dette er bare om èn type jenter.

Lenke til kommentar

Jack Nicholson sier det ganske bra i et par av sine filmer...

Receptionist: How do you write women so well?

Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.

Daryl Van Horne: Do you think God knew what He was doing when He created woman? Huh? No shit. I really wanna know. Or do you think it was another one of His minor mistakes like tidal waves, earthquakes, FLOODS? You think women are like that? S'matter? You don't think God makes mistakes? Of course He does. We ALL make mistakes. Of course, when WE make mistakes they call it evil. When GOD makes mistakes, they call it... nature. So whaddya think? Women... a mistake... or DID HE DO IT TO US ON PURPOSE?

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...