Jorgen000 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) http://www.datakjeden.no Er PCen til venstre bra PC? Andre PCer til ca samme pris som er bedre kjøp? Moderatoredit: Lite beskrivende emnefelt redigert Endret 8. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Om det er en "bra" pc kommer HELT ann på hva den skal brukes til(bruksområdet forkortet ), mn vil si at det er en grei pc, og skal kunne dra spill som Bf2(eller bare bf2 ) på medium settings, vil jeg si, skal ikke uttale meg for mye om bf2, men tror det skal klare medium settings, cs source drar det vel på fullt(vis ikke jeg går en penpen tur på mars nå) Lenke til kommentar
sleden Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 det kan du banne på den er til den prisen!!! skejrmkortet er verdt mer en pceen har det selv men ikke alt jeg har er like bra som på den. strømforsyninga var jo litt liten i tilfelle du trenger litt ekstra vifter,neon osv Lenke til kommentar
Jorgen000 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Brukes mest til source, men spiller også nye spill (HL2 nå). BF2 er ikke interessangt, men når det kommer nye 1. person skytespill kjøper jeg dem! (FEAR f.eks:P) Er skjermen noe bra? Hyundai Tiburon 19" 500:1 kontrast, 10 ms respons, 1280-1024 pixels Lenke til kommentar
Jorgen000 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Beklager, skal legge ut under "skjermer" Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bare spør, dette er jo "hele" pcer kjøpe tråden, på en måte 10ms er vel "greit", klarer seg , og pixlene er en grei oppløsning på spill. Lenke til kommentar
Jorgen000 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Et siste spørsmål... Hvis jeg skal innstallere trådløst nettverkskort på PCen, må jeg da bestille med wlan? Og er det mye billigere (og lett for n00bs) å innstallere dette selv? (koster 300 å bestille med) Endret 8. januar 2006 av Jorgen000 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Om det er en "bra" pc kommer HELT ann på hva den skal brukes til(bruksområdet forkortet ), mn vil si at det er en grei pc, og skal kunne dra spill som Bf2(eller bare bf2 ) på medium settings, vil jeg si, skal ikke uttale meg for mye om bf2, men tror det skal klare medium settings, cs source drar det vel på fullt(vis ikke jeg går en penpen tur på mars nå) 5402127[/snapback] Tja. Er ikke 6800GS bedre enn 6600GT da? Jeg kjører glatt på medium med mitt 6600GT, og high går greit i singleplayer, så jeg tror han vil klare å kjøre greit på high (særlig hvis han tar med 1GB ekstra RAM). Hvorofr ikke gå for den til høyre? Er jo en bedre maskin for litt over 1000 kr mer. Der får du jo 7800GT også som i hvertfall drar BF2 på high. Endret 8. januar 2006 av Ladern Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 skejrmkortet er verdt mer en pceen skjermkortet får du vel til et par lapper ? :o pc'en der er bra til den prisen den vel, tror dinside pc'n fra mamoz også ikke var så værst.. Din Side pc'er desember 05' Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Et siste spørsmål... Hvis jeg skal innstallere trådløst nettverkskort på PCen, må jeg da bestille med wlan? Og er det mye billigere (og lett for n00bs) å innstallere dette selv? (koster 300 å bestille med) 5402375[/snapback] Og sette opp et trådløst nettverk er lett. Bare følg manualen du får med routeren og WLAN kortet Lenke til kommentar
Jorgen000 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Espen, du ga meg akkurat ett nytt spørsmål Bør jeg heller velge Denne Pcen? Og er det da vits å bestille 2000 mb ram får 1000 kr mer? Trengs det til di nyeste spillene? Husk å se på skjermen, tror den var 16 ms respons, mot 10 ms på datakjeden... Den første kan også kjøpes i butikk, men jeg må betale for en firewire inngang og Wlan Endret 8. januar 2006 av Jorgen000 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 det kan du banne på den er til den prisen! skejrmkortet er verdt mer en pceen har det selv men ikke alt jeg har er like bra som på den. strømforsyninga var jo litt liten i tilfelle du trenger litt ekstra vifter,neon osv 5402133[/snapback] HA! Hva er det du har røyka? 6800gs koster jo ca. 2000kr . Pcen gir helt brukbar valuta for pengene, men ikke mer. Personlig hadde jeg bygd sammen noe selv, men den er helt brukbar . Du bør klare battlefield 2 på high, men du burde muligens ha 1gb mer ram... Lenke til kommentar
whattodo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Espen, du ga meg akkurat ett nytt spørsmål Bør jeg heller velge Denne Pcen? Og er det da vits å bestille 2000 mb ram får 1000 kr mer? Trengs det til di nyeste spillene? Husk å se på skjermen, tror den var 16 ms respons, mot 10 ms på datakjeden... Den første kan også kjøpes i butikk, men jeg må betale for en firewire inngang og Wlan 5404282[/snapback] Husk at det kan bli laaaang ventetid? hos Mamoz og Datakjeden er nok ikke mye bedre da jeg ventet på pc-en deres (skulle sendes m posten) ganske nøyaktig 1mnd! Husk også at hos Datakjeden har du ikke angrerett hvis du kjøper i butikken. Det har du hvis du bestiller via postoppkrav men da risikerer du å få f.eks en helt annen skjerm(og du får ikke en bedre en ) enn den (Hyndai-en) som står i reklamen deres ! Det erfarte jeg selv. Jeg ble så forbanna at jeg sendte hele pakken tilbake(håper jeg får pengene tilbake ) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) det kan du banne på den er til den prisen! skejrmkortet er verdt mer en pceen har det selv men ikke alt jeg har er like bra som på den. strømforsyninga var jo litt liten i tilfelle du trenger litt ekstra vifter,neon osv 5402133[/snapback] Høh? Ja, det er en veldig god PC til prisen. Det at det følger med skjerm og garanti ikke minst er jo et klart salgspunkt. Skulle en satt sammen maskina selv ville den kostet omkring u6000-7000kr (jmf. prisguide). Endret 9. januar 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
whattodo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Espen, du ga meg akkurat ett nytt spørsmål Bør jeg heller velge Denne Pcen? Og er det da vits å bestille 2000 mb ram får 1000 kr mer? Trengs det til di nyeste spillene? Husk å se på skjermen, tror den var 16 ms respons, mot 10 ms på datakjeden... Den første kan også kjøpes i butikk, men jeg må betale for en firewire inngang og Wlan 5404282[/snapback] Husk at det kan bli laaaang ventetid? hos Mamoz og Datakjeden er nok ikke mye bedre da jeg ventet på pc-en deres (skulle sendes m posten) ganske nøyaktig 1mnd! Husk også at hos Datakjeden har du ikke angrerett hvis du kjøper i butikken. Det har du hvis du bestiller via postoppkrav men da risikerer du å få f.eks en helt annen skjerm(og du får ikke en bedre en ) enn den (Hyndai-en) som står i reklamen deres ! Det erfarte jeg selv. Jeg ble så forbanna at jeg sendte hele pakken tilbake(håper jeg får pengene tilbake ) 5408683[/snapback] Noen som har hatt problemer med Netshop el PSdata med tanke på at de leverte dårligere komponenter enn bestilt?? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Husk at det kan bli laaaang ventetid? hos Mamoz og Datakjeden er nok ikke mye bedre da jeg ventet på pc-en deres (skulle sendes m posten) ganske nøyaktig 1mnd! Husk også at hos Datakjeden har du ikke angrerett hvis du kjøper i butikken. Det har du hvis du bestiller via postoppkrav men da risikerer du å få f.eks en helt annen skjerm(og du får ikke en bedre en ) enn den (Hyndai-en) som står i reklamen deres ! Det erfarte jeg selv. Jeg ble så forbanna at jeg sendte hele pakken tilbake(håper jeg får pengene tilbake ) 5408683[/snapback] Noen som har hatt problemer med Netshop el PSdata med tanke på at de leverte dårligere komponenter enn bestilt?? 5408755[/snapback] So what? Blir en sendt andre varen enn avtalt skal selger erstatte varen og eventuelle utlegg som måtte oppstå som følge av dette. Endret 9. januar 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
whattodo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Husk at det kan bli laaaang ventetid? hos Mamoz og Datakjeden er nok ikke mye bedre da jeg ventet på pc-en deres (skulle sendes m posten) ganske nøyaktig 1mnd! Husk også at hos Datakjeden har du ikke angrerett hvis du kjøper i butikken. Det har du hvis du bestiller via postoppkrav men da risikerer du å få f.eks en helt annen skjerm(og du får ikke en bedre en ) enn den (Hyndai-en) som står i reklamen deres ! Det erfarte jeg selv. Jeg ble så forbanna at jeg sendte hele pakken tilbake(håper jeg får pengene tilbake ) 5408683[/snapback] Noen som har hatt problemer med Netshop el PSdata med tanke på at de leverte dårligere komponenter enn bestilt?? 5408755[/snapback] So what? Blir en sendt andre varen enn avtalt skal selger erstatte varen og eventuelle utlegg som måtte oppstå som følge av dette. 5408793[/snapback] Er det ikke bedre å kjøpe fra en plass som du kan stole på og ikke miste tid med useriøse butikker?? Og kjøper du en pakke-pc er det ikke sikkert butikken vil bytte kun skjerm f.eks... Noen med erfaringer Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det ikke bedre å kjøpe fra en plass som du kan stole på og ikke miste tid med useriøse butikker?? Og kjøper du en pakke-pc er det ikke sikkert butikken vil bytte kun skjerm f.eks... Noen med erfaringer 5408882[/snapback] Sender de deg noe annet enn det som er blitt oppgitt er de pliktig til å erstatte. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 6800GS kan sidestilles med 6800GT som jeg har. Battlefield 2 krever mye minne, men hvis PC'n hadde hatt 2GB RAM, kunne 6800GS'et dratt spillet på max instillinger i 1280x1024. Såpass kraftig er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå