Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lurer rett og slett på hva folket syns om The Negotiator. Ser jeg har den liggende og lurer rett og slett på om den er verdt å se? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg synes nå den er helt grei jeg.. Så den nettopp igjen på TVNorge. Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg fikk ikke tid til å se den, men har sett den 3-4ganger før... Syns filmen er drit bra med tanke på at det ikke er store området de beveger seg på... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Såg den nå. Sinnsykt bra spørr du meg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Syns filmen er drit bra med tanke på at det ikke er store området de beveger seg på... 5402061[/snapback] Må de løpe så mye rundt for at det skal være bra, da? *tenke på Reservoir Dogs* Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hadde ikke sett den før og ble positivt overrasket, kjempefilm. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Faen heller. Hvilken kanal gikk den på? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Faen heller. Hvilken kanal gikk den på? 5403291[/snapback] TV-Norge. Syns filmen er svært bra, Kevin Spacey storspiller. Samuel L Jackson spiller Samuel L Jackson, men det er jeg etterhvert blitt vant til. Plottet er bra, men følelsen av at dette er noe som bare kunne skjedd på film og ikke på virkelig, er der hele tiden. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg synest og den var bra. Kunne gjærne sett den en gang til Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor ble han hovedpersonen skutt i slutten? Var det Frost som drepte den fyren altså? Disse 2 tingene forstod jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Spoilertags er en fin ting. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 filmen er fin den, men TVN har vist den alt for mange ganger tror dette var den 7 gangen på veldig kort tid den har blitt vist Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor ble han hovedpersonen skutt i slutten? Var det Frost som drepte den fyren altså? Disse 2 tingene forstod jeg ikke helt. 5404726[/snapback] Endret av meg Så ikke hele filmen, men Danny ble skutt, slik at Sabian kunne lure Frost i å si sannheten. Danny og Sabian hadde jo egentlig ikke noe bevis, så de måtte spille, eller rettere sagt, Sabian måtte spiller korrupt for at Frost skulle si sannheten. Mens Danny var liggende nede, hadde han på radioen, slik at FBI og de der kunne høre tilståelsen til Frost. The oldest trick in the book. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De fleste filmene til Kevin Spacey er verdt å ta en kikk på. Dette gjelder i høyste grad for The Negotiator. Glimrende samspill med Samual Jackson. Anbefales på the sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå