PowerZone Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan kan det velges xfce eller gnome i Ubuntu? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 men det blir ikke installert default med mindre det er xubuntu du har installert Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har installert server vesjonen av ubuntu. skal jeg bare skrive -session etter at jeg har logget inn? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Installér XFCE (xubuntu-desktop) og velg det i "økt"/"session" når du får GDM opp ved oppstart... Les! :> https://wiki.ubuntu.com/InstallingXubuntu Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for veiledningen Velmont. Det funka bra. Nå er det bare å lære seg litt om linux:) Hvor mye RAM er anbefalt til XFCE? Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Man får aldri nok Anbefaler et minimum på 256mb. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg fant ut at den ene maskinen jeg har planer om å kjøre linux på har 256MB og en prosessor på 300MHz. Jeg får i allefall prøve. Vet du/noen om det er mulig å kjøre dc++ e.l. på linux? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 dc++ kommer for linux og ja! Kan også benytte andre p2p dom feks limewire edonk. osv. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Når det gjelder P2P for linux vil jeg på det sterkeste anbefale Gtk-Gnutella! Sinnsykt rask, bruker hele internettlinja mi (130kb/s) på et par sekunder etter at jeg har trykket på en fil Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg fant ut at den ene maskinen jeg har planer om å kjøre linux på har 256MB og en prosessor på 300MHz. Jeg får i allefall prøve. Vet du/noen om det er mulig å kjøre dc++ e.l. på linux? 5412864[/snapback] den maskinen har nok RAM til å takle det meste - har så mye selv (riktignok 800 mhz cpu) på laptoppen, og det går helt fint. Nei, den vil ikke være überrask på langt nær, men det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå