Leaf Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Lurer på det som står i topic! Noen som har dette kabinettet og vet/har noen tips til rydding? Foresten, hvis noen vet noe om modding, så ta det med ! Håper på svar (gjerne bilder) ;) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 For det første vil jeg si at Thermaltake Viking trolig er det eneste skikkelige kabinettet dems, så jeg er glad for at du valgte det fremfor Xaser eller Tsunami eller whatever. Du kan jo feks sleeve kablene til strømforsyningen, og skjule alle kablene på høyresiden av de optiske-drev-burene (?, fornorsking2k). Cablesleeves får du kjøpt hos netshop.no. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Har samme kabinettet selv og et tips er å legge tynne kabler (til vifter etc.) på "baksiden" av 5,25" brønnene. Andre kabler kan du evt. forsøke å legge parallellt med hovedkortet. Legger ved et gammelt bilde jeg tok av kabinettet mitt (har blitt en del mer rotete etterhvert som jeg har byttet ut diverse komponenter...). Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sånn ser mitt ut: Som du ser har jeg skjært ut to speil og lagt i bunnen nmed møbelknotter under. Dett blir en rå effekt når det er mørks, og katodene lyser. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 begge kabinettene deres er kjempe kule Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du finner guiden til glasskutting i min signatur hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå