Marvil Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Hoi, Gidder noen gi meg en kjapp innføring i åssen et tidsur (slik greie i stikkontakten som bestemmer når ting skrur seg på) funker..? Bruksanvisningen var ikke den mest utfyllende jeg har sett, og har ikke tid å sitte og fikle.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hmmm ... du "drar" ut de pinnen for det tidsrommet du ønsker at det skal være på, stiller den inn slik at det passer med klokka der og da (dvs. vrir slik at pila peker på sånn cirka på det klokka er nå), og setter den i stikkontakten. Endret 7. januar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, men jeg skal ha den på kl 4 i natt.. Det er lissom det jeg lurer på åssen man løser.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Hmmm ... du "drar" ut de pinnen for det tidsrommet du ønsker at det skal være på, stiller den inn slik at det passer med klokka der og da (dvs. vrir slik at pila peker på sånn cirka på det klokka er nå), og setter den i stikkontakten. 5401894[/snapback] Misforstod innlegget.. Tror nok det er slik. Har satt den på vertfall, så får man se om bilen er varm i halv 6-tiden i morgen.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Vel, det er jo bare en måte å finne det ut på Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Det funka.. Fiffige greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå