andgob Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 går det ann og lage en adapter til gameporten på lydkortet, som gjor det mulig å putte i en PSX eller PS2 kontroller. Hvis dere ikke skjønner så skal jeg prøve å forklare litt bedre: Jeg vil spille med en PlayStation kontroll på pc'n. er det ideheltatt mulig? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 skulle da tro det. Først steg kunne kanskje vært å få tak i noen datablader for hvordan strømmen og slikt er....Hvis det passer er du liksom et steg videre....Problemet ligger kanskje mer i softwaren som skal akseptere kontrolleren...Må kanskje få noen til å lage det til deg hvis det ikke finnes allerede... Jeg har ikke peiling i det hele tatt, dette var bare synsing fra min side...:smile: Lenke til kommentar
pegg Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 kjøp en sånn en da vel Lenke til kommentar
pegg Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 hmm linken ville ikke funke men bare søk på playstation når sida kommer opp Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Stikk på Clas Ohlson og kjøp deg en USB -> PSX converter for 200 spenn. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Tror neppe det var den pegg mente :razz: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 nei jeg vil ikke kjøpe clas ohlson :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå