Tøråsen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Drev og tenkte jeg skulle legge inn linux på pc`n min nå.. Hvordan er det med spill i Linux?? Kan jeg spille alle spill der hvis jeg legger til noe program?? Er det mye bedre enn windows xp?? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan er det med spill i Linux?? Det finnes endel spill som kan spilles av native, eksempelvis Doom III, Quake 4, og Unreal Tournament 2003/2004 Kan jeg spille alle spill der hvis jeg legger til noe program?? Wine/Cedega kan spille endel spill som bare finnes på Windows. Er det mye bedre enn windows xp?? 5401796[/snapback] Det kommer litt an på, personlig mener jeg systemet er helt overlegent, men skal du installere det utelukkende med spill i tankene, kan det hende du blir litt skuffet. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Kan man spille cs og warcraft3 da?? sånne typiske lan spill... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, begge dei spela funger. Også WoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå