Mixy Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Heisann... Jeg har akkurat kjøpt meg ny strømforsyning, men ettersom denne bråker litt så lurer jeg på om jeg kanskje skal kjøpe ny. Denne blir da med avtagbare kabler. Har sett på Hiper, og evt OCZ. Men dett er egentlig irrelevant. Det som er er at den fra hiper er med 24 pins kontakt, og hovedkortet mitt har bare 20 pin. Hvordan vil dette fungere/ikke fungere, er det noe jeg kan fikse det med? Eller må jeg lete etter en annen PSU? Takker for svar. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Du kan fint bruke en overgang fra 24-20-pins. 24-pins ATX-kontakter brukes ved nyere systemer, AMDs S939 m/ nForce4 f.eks. Det vil ikke medføre noe annet enn en ekstra overgang. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 MEn dette må kjøpes ved sidenav, og koster? Jeg har en 20/24 pi, men ikke motsatt... det er vel ikke det samme? Lenke til kommentar
trex Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Hiper har avtagbar 4pins del. Så du sitter igjen med 20 pin. Og den passer fint. Prøvd dette selv med en Hiper 580W Type-R. Tommy. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Da kan det vel hende at det blir en sånn en... den jeg har nå bråker nok en del... har korte kabler, og den har en kabel for lite for meg... Vet at det kanskje er litt drastiskt med en slik strømforsyning da, men allikevel... jeg får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå