Gå til innhold

2 mus, forskjellig sens, vil ha lik i windows

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg nylig en mx 518, tidligere så hadde jeg en mx700, jeg liker mx 700 så godt at jeg har bestemt meg for å bruke begge. en til gaming og en til surfing. men det som er problemet er at siden mx700 kun har 800dpi og mx518 har 1600 så er det helt annen sens.

er det en løsning på dette?

om jeg setter ned dpi på mx518 i windows slik at den blir lik mx700 så syns jeg det blir for langsomt, og om jeg setter opp sensen slik at de er like raske i windows i 800 dpi som mx518 nå er i 1600 dpi så blir det for raskt i cs igjenn, og jeg vil helst kjøre på 1600 dpi i cs for det er vel best?

så mitt spørsmål er om det finnes et programm som regulerer sensen for kun den ene musa?

for om jeg gjør om i windows så får begge musene høyere eller lavere sens samtidig, det samme gjelder i logitech driverene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fnyser at dette med 1600/2000 dpi. Det gir absolutt _ingen_ fordeler. Det er bare som å stille opp sensiviteten. Jeg har selv MX518, og hadde før en MX510. Jeg stilte dpi opp med 200 (altså 1000dpi), og fant ut at det passet perfekt til min MX518 kombinert med Hyperglides og fUnc 1030. Så, 1600dpi er ikke nødvendigvis bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...