Handl3vogn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har hørt mange som har sagt at man kan spille onlien med xbox live silver abonomanget i helga. Nå har jeg brukt opp min måned med gratis xbox live gold. og nå prøvde jeg og skulle spille pgr3 på xbox live silver for det er helg nå. men fikk bare beskjed om at mitt abonomang ikke var tillat til dette. Er det med at man kan spille online med xbox live silver i helga bare tull eller må jeg aktiviere noe eller noe sånt? takk for alle svar som kommer. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg fikk ikke spilt PDZ på live... Jeg tror det er bare noen helger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det går ikke nei, men det står klart og tydelig i manualen at det går! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Klart, det er mye bedre å betale, men har du ikke ørene til spare, så er vel multiplayer uten rep. bedre enn intet. Tar uansett bare 2 min å mekke ny Live! bruker. 5398993[/snapback] Du får jo Silver abb. gratis, dvs. du kan spille online i helgene. må dere betale extra får å spile online med xbox? i tillegg til prisen på xboxspillet, og internett? Vel, for at Microsoft kan videreutvikle Live-tjenester og vedlikeholde driftskostander så må man betale litt. Syntes det er helt fair at de krever Gold abb. hvis du vil spille på hverdagene. Silver abb. har du jo gratis så du får jo spilt online i helgene. Man ser ikke mange solm klager på WoW, som koster adskillig mer enn det Live gjør. Bill Gates trenger mer penger Det koster å vedlikeholde systemet. Silver er gratis, Gold koster penger. Du velger, uansett så får du spilt Live i helgene. 5399337[/snapback] Som du ser fra en Annen tråd har überGoliath skrivd at man kan spille xbox silver online i helgene. men stemmer vist ikke det da Edit: =Øyvind= får prøve og sende m$ en mail og spørre hvorfor detta ikke fungerer når det står i manualen. må bare finne frem manualen og sjekke først;) Endret 7. januar 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, skulle nesten spurt. Men på engelsk står det at det er bare ved spesielle anledninger da. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Dette står på side 88 i manualen: KOBLE TIL XBOX LIVE Du kan få sølvmedlemskap på Xbox Live ved å koble en Ethernet-kabel til Ethernet-porten bak på konsollen. Du kan opprette gamertags, få tilgang til Xbox Live markedsplass, vise spillerkort, delta i chat, få talebeskjeder, få venner og bruke familieinnstillinger på Xbox Live. Med sølvmedlemskap på Xbox Live får du gratis gullmedlemskap i helgene, og du kan bruke Xbox Live Game with Fame og Xbox Live Prime Time. Ønsker du den fullstendige Xbox Liveopplevelsen, kan du abonnere på gullmedlemskap i Xbox Live. Gullmedlemskap er det samme som sølvmedlemskap, men i tillegg får du tilgang til flerdeltakerspill, avansert matchmaking, tilbakemeldingsverktøy, fordeler og premier på Xbox Live markedsplass samt deling av musikk og bilder. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 jomen det står jo svart på hvit her da. Og når det gjalt de som fikk ødlagt cdene sine med og flytte på Xboxen når den var i gang så var de raske med og si at det sto i manualen at du ikke skulle gjøre dette. Så egentlig har vel vi rett på Xbox live gold i helga vel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 jomen det står jo svart på hvit her da. Og når det gjalt de som fikk ødlagt cdene sine med og flytte på Xboxen når den var i gang så var de raske med og si at det sto i manualen at du ikke skulle gjøre dette. Så egentlig har vel vi rett på Xbox live gold i helga vel! 5401897[/snapback] Ja!! Send en mail eller ring! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har send mail. men får vel alldrig svar. også nytta det ikke ringe for dem hadde stengt Men har i hvertfall tatt gleden av og klage over det på forumet på xbox.com men hjelper vel ikke det heller.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 huff nå har jeg prøvd xbox forumet også og alt de snakker om der er prime time og rare ting.. skulle tru de hadde drikki. får liksom svar på alt annet en det jeg faktisk vil ha svar på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 huff nå har jeg prøvd xbox forumet også og alt de snakker om der er prime time og rare ting.. skulle tru de hadde drikki. får liksom svar på alt annet en det jeg faktisk vil ha svar på 5404331[/snapback] Hehe, så det jeg også. (jeg er finduz88) Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 wee fikk svar av en moderator som lyder følgende : Hmm... Nei, dette er et ukjent problem for meg. Må innrømme at jeg ikke var klar over at det var gratis gull i helgene. Skal sjekke dette i morgen for deg jeg. Men det står jo i manualen så dette er jo et promise fra microsoft. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Xbox.com sitt forum er det dårligste jeg har vært borti! får jo ingen hjelp overhode jo! Vil har Xbox live'en som jeg har krav på i følge manualen jeg. Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Xbox.com sitt forum er det dårligste jeg har vært borti! får jo ingen hjelp overhode jo! Vil har Xbox live'en som jeg har krav på i følge manualen jeg. 5418873[/snapback] Er vel ikke så rart at de ikke skjønner så mye av det når du prater om en trykkfeil som bare er i den norske delen av manualen? XBox.com er vel ikke akkurat et norskt forum. Du har ikke krav på XBox live bare for at det er gjort en feil i den norske oversettelsen. En brukermanual er ikke noen bindende avtale. Spesielt når det åpenbart er snakk om en feil (engelsk, dansk og svensk utgave av teksten sier noe helt annet). Hvordan tror du egentlig at Microsoft skulle ha håndtert dette om det var slik at bare norske spillere skulle få gratis tilgang? Tror du ikke det ville vært mange som hadde forsøkt seg med å si de var norske? Hva skulle de skille på? Hvorfor skulle det være spesielle regler i Norge? Hvorfor gratis i norge og ikke i resten av verden? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Men det står jo i manualen så dette er jo et promise fra microsoft. 5405947[/snapback] All den tid det bare står i den norske delen av manualen og MS aldri har reklamert med det så tror jeg nok du ikke får gjort så mye til eller fra. Det er jo opplagt en feil fra de som har oversatt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vil har Xbox live'en som jeg har krav på i følge manualen jeg. blablabla...med forbeholdt trykkfeil. Mvh, Microsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå