chris_andre Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har installert Microsoft Windows XP Media Center 2005, erstatter dette vanlig XP pro? Er det noen fuksjoner som mangler? Kan jeg bruke dette til spill og programmer like bra som på XP? Lenke til kommentar
trex Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har installert Microsoft Windows XP Media Center 2005, erstatter dette vanlig XP pro? Er det noen fuksjoner som mangler? Kan jeg bruke dette til spill og programmer like bra som på XP? 5401205[/snapback] MCE 2005 er bygget på XP Pro, og har alle funksjoner XP Pro har, samt MCE-funksjonene. Du kan fint spille og installere programmer som om det skulle vært "vanlig" windows. Tommy. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 JEg kjører MCE som OS på min desktop maskin Går som hakka møkk det.. er ikke no forskjell fra XP pro uten om at du har media centeret Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ok, fett Da går jeg over til å bruke MCE.. Må man gjennom Genuine Advantage greiene på Windows Update også da? Så det går ikke å kjøre update med pirat-versjon av MCE? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 JA! huff.. Om du vil kjøre Windows som operativsystem koster det penger, vis du ikke vil betale bruke linux.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå