gxi Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Heisan. De fleste har vel sett disse stålrammene som man kobler elektrisk spenning på, og setter skoene oppå, så tørkes dem. Jeg har sett en slik har vært på 80W. Noen som har noen tanker om hvorvidt en slik kan brukes som radiator? Tanken min er å ta ut varmeelementene fra de rørene, dersom dette faktisk er mulig, forsøke å tette disse helt og få vannet til å strømme igjennom disse. Det er gjerne 4-6 slike rør totalt. Vannet ut fra første, går inn i andre, osv. Noen som har vært borti noe slikt? Noen som vet om dette faktisk er mulig? Er det i det hele tatt mulig å få ut disse elementene, og få et rør som er mulig at det flyter vann igjennom? Må sansynligvis ha 2 slike, eller en ekstra radiator for å få kjølt ned hele PCen, dersom jeg skal ha dette stående inne (noe som er planen), ettersom disse på 80W blir relativt varm. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vil det ikke være enklere og kjøpe en lengde med kobberrør i stede for og ta ut varmeelementene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå