whoi Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg synes det er artig med case mods, men er ikke no flink til å finne på ting osv, så det jeg hadde likt var en case mod side på norsk, drevet av folk som kan sakene sine og jevnlig oppdatert. Kunne inneholdt guider og bilder av case mods og andre morsomheter dere ellers måtte finne på. Kunne ikke dere i hardware.no gjengen laget en case mod side, f.eks http://www.casemod.no? Det hadde vært artig! :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Bit-tech.net er en fin side (på Engelsk) for de mer proffessionelle casemodderene. Veldig fin side, veldig avansert, de gutta der har peiling!! Dr.X Lenke til kommentar
whoi Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 16:51, Dr.X skrev:Bit-tech.net er en fin side (på Engelsk) for de mer proffessionelle casemodderene. Veldig fin side, veldig avansert, de gutta der har peiling!!Dr.X Tøff side Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Overklokking tar seg av casemod - biten. Vi vil komme med en del artikler etterhvert i sjangeren. Og kanskje en casemod - compo i løpet av høsten...? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 06:59, yummy skrev:Overklokking tar seg av casemod - biten. Vi vil komme med en del artikler etterhvert i sjangeren. Og kanskje en casemod - compo i løpet av høsten...? Jeg tenkte mer på en helt egen side, hvor det var litt mere grundige artikler, hvor vi kan se hele prosessen med f.eks skjæring og borring og alle detaljer. Men det var bare et forslag :smile: Lenke til kommentar
diste Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Heisann Jeg og omtrent 12 andre casemod glade gutter skal starte opp igjen en side som konsentrerer seg for det meste om casemodding.. Siden vil bli oppdatert hele tiden. Den vil inneholde guider, tester og diverse prosjekter. Den vil ha guider for det enkleste men vil også inneholde litt mer 'avanserte' mods. Vi håper på å komme i gang for fullt i slutten av uka om domenet blir ordna.. En liten snikreklame kommer sikkert når alt er oppe og går. -diste Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 3dfxcool.no har en del casemods, men microplex.no er den beste siden i norge.. Personlig mener jeg case-modding er for tapere, bruk pengene på hardware istedet.. (tutorials på moddin.net) Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 07:16, skrev Blurpy:Jeg tenkte mer på en helt egen side, hvor det var litt mere grundige artikler, hvor vi kan se hele prosessen med f.eks skjæring og borring og alle detaljer.Men det var bare et forslag :smile: Dette vil komme på OK etterhvert. Bare vent og se! :wink: -VF- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 hvorfor starte noe som allerede eksisterer? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvor da? norsk hel dedigert side for kun casemods? bare lurer Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Kan jeg få være med på deres side, holder nå på med min1 case-modd. kan sende bilder til dere av det ferdige resultatet! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire Quote: Den 2002-09-12 18:31, skrev diste:HeisannJeg og omtrent 12 andre casemod glade gutter skal starte opp igjen en side som konsentrerer seg for det meste om casemodding.. Siden vil bli oppdatert hele tiden.Den vil inneholde guider, tester og diverse prosjekter. Den vil ha guider for det enkleste men vil også inneholde litt mer 'avanserte' mods.Vi håper på å komme i gang for fullt i slutten av uka om domenet blir ordna..En liten snikreklame kommer sikkert når alt er oppe og går.-diste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå