espenhogbakk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vurder å handle meg TV, har lenge hatt lyst på Samsung 32R51 modellen deres, men nå har jo 32M61 og 32M51 kommet... Så det jeg lurer på er om noen har mer innsikt i disse TVene enn meg og kan si meg forskjellen. Jeg syntes 32R51 var en kjempe tv i forhold til prisen den lå på. Hva er forskjellen mellom 32R51 og 32M61? Er det store forskjeller? Og like viktig, hva er forskjellen mellom 32M61 og 32M51? Så at kontrastnivået var litt annerledes, men er det noe annet? den er jo endel billigere... Bør jeg satse på 32M61 eller er det ikke noe poeng? Er 32M51 et bedre valg i forhold til pris? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 utifra det jeg har lest og sett så er forskjellen mellom R51 og M51 større enn forskjellen mellom M51 og M61. skulle jeg valgt en 32" samsung tv idag ville jeg nok valgt M51 absolutt. (med mindre penger ikke er et tema, da er jo selvsagt M61 hakket bedre) men nå har det seg jo sånn at jeg verken valgte R eller M, havnet heller på Dell sin 37" jeg. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 aha... dell 37"? har du en link til den? Hva kostet den? er ikke helt fan av Dell men hvis den er bra så er den vel verdt en titt... M51 og R51 koster jo omtrent det samme... så man vil naturligvis gå for M51 hvis den er bedre, men M61 frister jo litt da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 dell 37", ligger på 17 096,- nå (må trykke "konfigurer og kjøp" for å få opp tilbudspris..) har lest gode tester og bruker erfaringer om denne, så derfor jeg valgte den. får den førsta på mandag så kan komme tilbake med mine egne inntrykk da. ikke noen stor dell fan jeg heller, men de er mest på pc fronten da. det kjekke med en lcd-tv produsert av en pc produsent er at man får optimal støtte for pc oppkobling via dvi, noe de fleste andre lcd-tv'er sliter med. samsung f.eks. da må man ta til takke med vga, men det duger jo for de fleste da. likte veldig godt designet og de avtagbare høyttalerne jeg. samt at den skal ha godt bilde, rikt med tilkoblingsmuligheter og generellt sett brukervennlig og god kvalitet. dell har også en 32" i samme serien, som faktisk sies og ha littegranne bedre bildekvalitet iforhold til 37". den ligger på 12729,- for tiden. (link.) skulle jeg kjøpt 32" idag tror jeg kanskje jeg ville valgt den faktisk.. ville blitt enten den eller M51. det kjedelige med dell er jo at det er vanskelig å få sett skjermen før handel da.. men angrer man seg er jo porto det eneste man taper. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det med VGA på samsung? vil det si at jeg ikke kan koble til en pc å vise HD innhold med den? hva med å koble meg inn på "hdmi" inngangen på TVen? Vil ikke det fungere. Hvis jeg setter opp en HTPC så kan jeg vel bruke den inngangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå