marcen_f Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet noen bra adaware eller spyaware programmer, og hva er egentlig forskjellen?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ad-aware er gratis og bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 GUIDE: Bli kvitt spyware/adaware Lenke til kommentar
Paralio Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Prøv www.spywarefri.dk Mange gode onlineskannere, både virus og spyware. Samtidig blir spywareprogrammene objektivt evaluert med terningkast, samt oversikt over hvilke du bør holde deg unna. Meget god oversikt over sikkerthetsverktøyer. Du kan også få gjennomgått logfilen fra Hijack this, men forslag til tiltakt. Anbefales på det sterkeste! Endret 15. januar 2006 av Paralio Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Selv bruker jeg Microsoft Antispyvare. Har meget god erfaring med dette programmet, fant spyware og adware som feks Ad-aware og andre glatt overså. Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Nå får jeg opp et blankt popup vindu hver gang jeg åpner internett, googel.no, men det fikk jeg ikke før. tar adaware eller spyware popup vindur eller må jeg ha et eget program til det? Noe gratis å anbefalle? Lenke til kommentar
Paralio Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nå får jeg opp et blankt popup vindu hver gang jeg åpner internett, googel.no, men det fikk jeg ikke før. tar adaware eller spyware popup vindur eller må jeg ha et eget program til det? Noe gratis å anbefalle? 5441148[/snapback] Sjekk og les Spywareverktøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå