xqus Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Er det noen som har en viss peiling på hvor mye strøm et hovedkort vanligvis klarer å levere på ps2 kontaken? Det vil jo såklart variere fra kort til kort, men de ligger vel ca. på det samme? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Nok til å drive en mus, et LED og en vifte :wink: Lenke til kommentar
xqus Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Er alt dette koblet på samme utgang? Og hva vifte er det snakk om? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 hva er ps2 kontakten til? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Ps2 kontakten er den kontakten som vanlegast vert brukt til mys og tastatur. På nyare mys og tastatur bruer ein ofte USB. Straumen ut på Ps2 er sikringane i PC-en som bestem. Spenninga ut på Ps2 er 5V. No har eg opna mysa og målt med multimeter. ****!!! Det sto på undersida Lenke til kommentar
shakur Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Åja ps/2 ja, det vet jeg jo. Har bare en gammel psu i min kasse, og fra den kommer det en merklig ledning med en kontakt som det står ps2 på. (ikke ps/2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå