killerbill Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har et aopen 6800gt, 256mb skjermkort... Jeg satte på vannkjøling her om dagen og da måtte jeg ta vekk minnekjølinga som satt på, derfor kjølte jeg sånne zelman små minne kjølere.... Men de detter av når jeg setter dem på. Har prøvd å feste dem med kjølepasta og de sitter så lenge kabinette ikke ligger på siden for da sklir dem av igjen Men er det virkelig nødvendig med minnekjølere? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Med vanlig kjølepasta henger de dårlig. Du må bruke termisk lim. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Neon som vet hvor jeg får ta i det BILLIG og noe som sitter ordentlig og er det nødvendig? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fant noe hos Netshop. Termisk lim Minnet på grafikkort kan bli forholdsvis varmt, så jeg selv ville brukt minnekjølere. Endret 7. januar 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hmmm.... ok, har tenkt til å bruke den gamle med vifta på, for vis jeg tar vekk vifta og der hvor prosessoren ble kjølt med står jeg igjen med en svær minne kjøler jeg kan skru på, men vi får se :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå