_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Etter at jeg innstallerte Nero 7 Premium sluttet MSN å virke, får ikke logget meg på, og adresser som MSN skulle huske har forsvunnet. Noen lur løsning på dette? Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Får du feilmelding? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 tviler vel litt på at det var nero som gjorde det.... og uansett kan ikke nero få msn til å glemme adresser. Det ligger ikke på din maskin. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 tviler jeg og på....virus... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Ingen feilmelding, men før jeg innstallerte virket MSN, og etter så virker det ikke! Jeg har testa 3 ganger, ergo tror jeg at det er det som påvriker... EDIT: det glemmer ikke kontaktene mine, men adressen min, som jeg bruker for å logge på. Som jeg tidligere har krysset av for at det skal huske. Endret 7. januar 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Vel... Avinstaller Nero og prøv msn da. Endret 7. januar 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Jo, men det har jeg jo gjort tre ganger nå.. men okei, en gang til for deres skyld.. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Okei, avinnstallasjon gjort. MSN fungerer fremdeles ikke. Men hvis jeg derimot tar systemgjenoppretting, til før jeg i det hele tatt lastet ned Nero7 (lovlig fra Nero.com) da virker det. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 MSN gir meg en feilmelding. "Vi kunne ikke logge deg på MSN akkurat nå, prøv igjen senere." så står det en kode 80072ee6 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Problem løst! if your getting that error try this. Go to Start Click Run Enter the following in the box regsvr32 MSXML3.dll Re-Start MSN Messenger Det virket gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå