thinkdifferent Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei! Ser mange av dere her på forumet under worklogs og casemods har sleeva PSU'en deres. Lurer egentlig litt på hvordan man bruker laighteren da, jeg. Tar man på krympedtrømpa og så tenner på, eller gjør man det annerledes? Vil gjerne ha et så bra resultat så mulig med min NorthQ ... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Først måler man opp lengden på kabelstrømpen, brenner enden slik at den ikke skal flusse opp. Så setter man den på, setter en krympestrømpe i enden og bruker varmen fra flammen til å krympe med. Aller best er det å bruke en hårdføner til den siste jobben. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Ok.. Takker.. Lært noe nytt i dag og... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Er ikke sikkert hårdføner gir sterk nok varme. Må nok bruke åpen flamme eller varmluftspistol som gir mer enn 100grader. Ikke hold flammen for nær, da lager du brennmerker i krympestrømpene. edit: kan være lurt å feste strømpene til kablene med tape eller noe under krypestrømpene da kabelstrømpene har en tendens til å gli ut av krympestrømpene. Ble mye strømper der Endret 7. januar 2006 av Marius_EV Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er ikke sikkert hårdføner gir sterk nok varme. Må nok bruke åpen flamme eller varmluftspistol som gir mer enn 100grader. Ikke hold flammen for nær, da lager du brennmerker i krympestrømpene. edit: kan være lurt å feste strømpene til kablene med tape eller noe under krypestrømpene da kabelstrømpene har en tendens til å gli ut av krympestrømpene. Ble mye strømper der 5401254[/snapback] Hårdføner holder lenge. Jeg brukte det selv. Eller du kan bruke varmluftspistol. Lighter kan fort svi seg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den er grei, jeg merka at endene ble flisete, gjøre det bedre neste gang ja! Og hårføner er en fin ting jeg brukte lighter, skulle bare få den litt mindre, og da brente jeg den ^^ Og tapen var en god ide Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den er grei, jeg merka at endene ble flisete, gjøre det bedre neste gang ja! Og hårføner er en fin ting jeg brukte lighter, skulle bare få den litt mindre, og da brente jeg den ^^Og tapen var en god ide 5405661[/snapback] Tape eller strips vil jeg jo si er et must til sleeving bare gå på hvilken som som helst verktøybutikk så finner du det (tror jeg, husker ikke helt) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den er grei, jeg merka at endene ble flisete, gjøre det bedre neste gang ja! Og hårføner er en fin ting jeg brukte lighter, skulle bare få den litt mindre, og da brente jeg den ^^Og tapen var en god ide 5405661[/snapback] Tape eller strips vil jeg jo si er et must til sleeving bare gå på hvilken som som helst verktøybutikk så finner du det (tror jeg, husker ikke helt) 5416757[/snapback] Har det fra før da, men hakke tenkt på tapen enda, strips bruker jeg Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 OI! er det så mye jobb å sleeve PSU??? er det ingen andre måter å gjøre det på? Plz svar fort.... skal gjøre det selv om 1 time :S Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 OI! er det så mye jobb å sleeve PSU? er det ingen andre måter å gjøre det på? Plz svar fort.... skal gjøre det selv om 1 time :S 5420720[/snapback] Ja og nei. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Den største jobben er vel å ta av og på "pinnene" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den største jobben er vel å ta av og på "pinnene" 5429080[/snapback] Definitivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå