siDDis Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Når eg trykker på omtale linken opp til venstre så får eg opp ein lang liste over alle spela dykk har testa men det blir så rotete når du f.eks leiter etter eit spel for gamecube Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvordan vil du ha dem listet da? Sortert etter plattform, og deretter dato, eller plattform og alfabetisk etter navn på spill? Egne seksjoner? Eller andre ønsker? Skyt ut! :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 16:45, TST skrev:Hvordan vil du ha dem listet da? Sortert etter plattform, og deretter dato, eller plattform og alfabetisk etter navn på spill? Egne seksjoner? Eller andre ønsker? Skyt ut! :smile: sortert etter platform og alfabetisk :smile: nyere omtaler kan ha ein 'ny' ikon ved siden av Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, og med søkefunksjon. Det hadde vært fett. Dessuten har jeg litt problemer med å finne fram til spilltilbehør testene deres. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Vet ikke hvor vanskelig eller tungvint det er, men en søkefunksjon (dere er jo så flinke til å skrive, at det blir fort for mange), sortering etter plattform, karakter eller dato. Eksempel: Jeg har lyst på et nytt PC-MMORPG, som er utgitt de siste halvåret. Det siste halvåret har gamer.no testet 12 (nok et eksempel) MMORPG's. Søker etter et spill som er utgitt: det siste halvåret, kategori: MMORPG, karakter: 5 eller høyere og plattform: PC. Får opp en liste med tittel, dato og karakter, og kan ut ifra det lese omtalen til det spillet som interesserer meg mest. Tviler på at det er nødvendig nå med en gang, men synes dere bør vurdere noe slikt, så fort som lista over omtaler vokser. Det er ikke så vanskelig å lage en slik database, eller er det? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Veldig god ide:) Tror ikke søke funksjon ville trengs men f.eks: Sortert etter Platform med Alfabetisk Index ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, og med søkefunksjon. Det hadde vært fett. Dessuten har jeg litt problemer med å finne fram til spilltilbehør testene deres. Søkefunksjon for omtaler kan jeg ikke love dere med det første, men en søkemotor for hele Gamer.no er under utarbeidelse. Må bare luke ut noen unødvendige feil først. I mellomtiden kan dere bruke Ctrl-F i nettleseren for å søke på omtaler i listen vår. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 I mellomtiden kan dere bruke Ctrl-F i nettleseren for å søke på omtaler i listen vår. Ja, den er ihvertfall jeg fast bruker av. Om man leter etter en spesiell tittel, burde ikke det å finne fram være noe spesielt stort problem. Bruk Ctrl + F (IE) om dere leter etter noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå