errgo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg trenger en billig ny skriver. De viktigste kriteriene er pris og utskriftsøkonomi. Lenke til kommentar
trex Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg trenger en billig ny skriver. De viktigste kriteriene er pris og utskriftsøkonomi. 5400770[/snapback] Lefdal har tilbud på Canon Pixma IP4200 til 995,-. Det er en fornuftig pris med tanke på utskriftsøkonomi. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvilken skriver er det du vil ha da ?? Tenker du på laser eller blekk?? Når det gjelder utskrift økonomi er det klart at laser er best, men dyrerer i innkjøp enn blekk. Anbefaler en Lexmark E232 mono laser til en billig penge... mer info her: Lexmark E232 Lenke til kommentar
errgo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Tenkte på blekkskriver jeg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 på blekk har cannon vert biligs på utskriftøkonomi. de harogså ver høyt på listen på kvalitet på utskriftene - vunnet mange av testene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå