fullifaencom Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Helt nye deler, p4 3.4GHz, ATI x1300. Uansett problemet er at når jeg skrur på pc'en så ser det ut som at fargene er "feil", i bios ser alt ok ut. Når windows skal lastes så forsvinner bilde men jeg hører at den jobber... tips? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Prøv en oppstart i sikker modus , hold F8 under oppstart , mulig du har driverkonflikter, eks for skjermkort ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har du tatt fresh-install etter oppgraderingen? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 ny installasjon, virker noen ganger :-) Må skru den av og på 3-4 ganger så kommer den. Da virker alt ok helt til jeg skrur av (kan reboote helt fint) Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 ok har funnet ut at det må være skjermkortet.... har byttet ram + cpu. når jeg setter et gammelt pci kort i så virker alt ok. Ganske kult med den nye pcen min: CPU rask som faen, ram 3Gb disk masse Skermkort: Hercules 3dFX med 4MB ram moeneohhahah klarer jeg å gjøre noe annet en å surfe? NEI! velvel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå