s.a.h Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Eg driver på med å prøve å lage ein logo. Logoen skal vere for eit amatør filmselskap så kalle seg NorSio Filmindustri 2006 ©. Eg bruke Adobe photoshop og har tenkt meg noko slikt: Lens flare i mørke-blå bakgrunn. Skrifta skal stå i midten av bilde, og det skal vera lyst opp. (Har du sitt introen til mr. Bean, då han dett ner frå himmelen? Slik lys som du ser konturane på veldig godt) Liksom som ei lommelykt lyser på skrifta, men lommelykta skal vere eit filmkamera nedi hjørna som det kjem lys ut ifrå. Skrifta skal stå inni lyset. Nokon som veit kva ''tool'' så eg finn den rette effekten som eg snakkar om? Er det nokon som vil hjelpe meg, eller prøve seg kan dei gjerne gjere det! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Liksom som ei lommelykt lyser på skrifta, men lommelykta skal vere eit filmkamera nedi hjørna som det kjem lys ut ifrå. Skrifta skal stå inni lyset. Nokon som veit kva ''tool'' så eg finn den rette effekten som eg snakkar om? 5400649[/snapback] Prøvde meg fram og fant noe som likna veldig! Har lagt ved bilde så du kan se, MEN den er bare ett raskt arbeid så du kunne se fort, det kan bli mer lik det du beskrev etter litt arbeid Filter -> Render -> Ligthning effects Kan hende jeg er helt på jordet også men synes det var litt kult.. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Tusen takk! Va akuratt sånn eg ville ha den! Einaste eg ville skifta på var at lyset ikkje skulle vert sånn rundt i eine sida. Men tusen takk Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Så det var mulighet te det også der, vis du prøver alle de ferdig lagde så finner du dem;) Lykke te.. Endret 7. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 No har eg funne eit filmkamera. Men har du nåken tips te korleis eg skal få da skikkelig til? Vil ha blå bakgrunn??!! Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) No har eg funne eit filmkamera. Men har du nåken tips te korleis eg skal få da skikkelig til? Vil ha blå bakgrunn??!! Filmkamera må visast litt bedre også... (kvaliteten er dårlig no altså) Endret 8. januar 2006 av sindreandal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå