Gå til innhold

Skal lage en logo, men trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg driver på med å prøve å lage ein logo. Logoen skal vere for eit amatør filmselskap så kalle seg NorSio Filmindustri 2006 ©. Eg bruke Adobe photoshop og har tenkt meg noko slikt:

Lens flare i mørke-blå bakgrunn. Skrifta skal stå i midten av bilde, og det skal vera lyst opp. (Har du sitt introen til mr. Bean, då han dett ner frå himmelen? Slik lys som du ser konturane på veldig godt) Liksom som ei lommelykt lyser på skrifta, men lommelykta skal vere eit filmkamera nedi hjørna som det kjem lys ut ifrå. Skrifta skal stå inni lyset. Nokon som veit kva ''tool'' så eg finn den rette effekten som eg snakkar om?

Er det nokon som vil hjelpe meg, eller prøve seg kan dei gjerne gjere det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liksom som ei lommelykt lyser på skrifta, men lommelykta skal vere eit filmkamera nedi hjørna som det kjem lys ut ifrå. Skrifta skal stå inni lyset. Nokon som veit kva ''tool'' så eg finn den rette effekten som eg snakkar om?

5400649[/snapback]

Prøvde meg fram og fant noe som likna veldig! Har lagt ved bilde så du kan se, MEN den er bare ett raskt arbeid så du kunne se fort, det kan bli mer lik det du beskrev etter litt arbeid :)

Filter -> Render -> Ligthning effects ;)

Kan hende jeg er helt på jordet også men synes det var litt kult..

post-52770-1136674972_thumb.jpg

Lenke til kommentar

No har eg funne eit filmkamera. Men har du nåken tips te korleis eg skal få da skikkelig til? Vil ha blå bakgrunn??!! Filmkamera må visast litt bedre også... (kvaliteten er dårlig no altså)

post-88873-1136680068_thumb.jpg

Endret av sindreandal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...