falken Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Hvordan kan jeg sjekke sikkerheten?? Jeg har sjekka den kabla forbindelsen.. og den var safe. Men den trådløse forbindelsen... hvordan kan jeg sjekke at hackere ikke kommer inn på systemet eller bruker linja mi.... Har lagt inn noe sikkerhet men vil sjekke denne om dan lar seg hacke Falken Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Hvordan kan jeg sjekke sikkerheten?? Jeg har sjekka den kabla forbindelsen.. og den var safe. Men den trådløse forbindelsen... hvordan kan jeg sjekke at hackere ikke kommer inn på systemet eller bruker linja mi.... Har lagt inn noe sikkerhet men vil sjekke denne om dan lar seg hacke Falken 5400613[/snapback] hvordan sikring bruker du? Har lagt inn noe sikkerhet men vil sjekke denne om dan lar seg hacke det er alltid mulig å hacke et nett (nesten) hvis du velger hide ssid og wpa kryptering burde det holde hvis du ikke har veldig sensitiv info... Lenke til kommentar
falken Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hei Hvordan kan jeg sjekke sikkerheten?? Jeg har sjekka den kabla forbindelsen.. og den var safe. Men den trådløse forbindelsen... hvordan kan jeg sjekke at hackere ikke kommer inn på systemet eller bruker linja mi.... Har lagt inn noe sikkerhet men vil sjekke denne om dan lar seg hacke Falken 5400613[/snapback] hvordan sikring bruker du? Har lagt inn noe sikkerhet men vil sjekke denne om dan lar seg hacke det er alltid mulig å hacke et nett (nesten) hvis du velger hide ssid og wpa kryptering burde det holde hvis du ikke har veldig sensitiv info... 5400676[/snapback] Jeg har hiden Ssid og Wpa kryptering men en kompis sier at det kan jeg hacke lett men han sa ikke hvordan.. kan jeg gjøre dette selv ? bør jeg bytte Key ofte... Falken Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 alt kan hackes. det er bare et spørsmål om tid. Bruk lang og komplisert Key, da tar det lenger tid å hacke Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Symantec Security Check Lenke til kommentar
falken Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Symantec Security Check 5400946[/snapback] Hmm har sjekket der og alt er ok men det er på wifi jeg trenger hjelp.. trenger tools for å hacke/sjekke eget nett... Falken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå