Cooza Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei jeg lurte på hvordan jeg åpner porter på nextgentell routere. Er ny her så jeg er litt bøs Håper dere kan hjelpe eg med dette Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det kommer helt ann på hvilen type router du har siden ngt leverer forskjellige routere. Skriv produsent / modell. Så blir det enklere. Lenke til kommentar
Cooza Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Det kommer helt ann på hvilen type router du har siden ngt leverer forskjellige routere. Skriv produsent / modell. Så blir det enklere. 5400915[/snapback] oki, den heter thomson brand-speed thouch.... hjelper ikke meg så mye men.-.. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 du kan prøve å komme inn på routeren her vie ngt sine sider. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Uoffisiell NextGenTel kunnskapsbase http://web.archive.org/web/20040211154038/...t/illuguide.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå