Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Norton registrering, problemer, internett fungerer


Anbefalte innlegg

Problemet med registreringen av Norton Internet Security 2005 (versjon for Telenor) er at vi ikke får registrert. Underveis i registreringen skal PCen kobles opp mot Nortons server. Vi kommer så langt som at det er opprettet forbindelse med serveren, men etter det stopper alt.

 

Vi har slettet Norton og reinstallert diverse ganger, men det samme skjer hver gang. Vi har også brukt et ekstra program fra Telnor/Norton som visstnok skal slette filer som skaper installasjonsproblemer.

 

Internetten vår er helt grei, vi kommer greit på nett i Firefox og på MSN etc. Så problemet kan ikke ligge i Internetten.

 

Har dere noe forslag på hva som er feil/bør gjøres? Kan det ha noe med nettverksinstillinger etc, at det er konflikter i nettverksdrivere?

 

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å fjerne det med symantec's verktøy; SymNRT, for så å re-installere det.

Dette er et lite program fra Symantec som skal fjerne følgende produkter fullstendig:

 

- Norton AntiVirus 2004/2005

- Norton AntiVirus Professional 2004

- Norton AntiVirus 3, 5 and 10 User Pack 2004/2005

- Norton SystemWorks 2004/2004 Professional Edition

- Norton SystemWorks 2005/2005 Premier edition

- Norton Password Manager 2004

- Norton Internet Security 2004/2005

- Norton Internet Security 5 and 10 User Pack 2004/2005

- Norton Personal Firewall 2004/2005

- Norton AntiSpam 2004/2005

- Ghost 2003 or Ghost Version 9.0

Lenke til kommentar
Prøv å fjerne det med symantec's verktøy; SymNRT, for så å re-installere det.

Dette er et lite program fra Symantec som skal fjerne følgende produkter fullstendig:

 

- Norton AntiVirus 2004/2005

- Norton AntiVirus Professional 2004

- Norton AntiVirus 3, 5 and 10 User Pack 2004/2005

- Norton SystemWorks 2004/2004 Professional Edition

- Norton SystemWorks 2005/2005 Premier edition

- Norton Password Manager 2004

- Norton Internet Security 2004/2005

- Norton Internet Security 5 and 10 User Pack 2004/2005

- Norton Personal Firewall 2004/2005

- Norton AntiSpam 2004/2005

- Ghost 2003 or Ghost Version 9.0

5402865[/snapback]

 

Ja, vi har brukt akkurat det programmet, men problemet er det fortsatt.

Lenke til kommentar

Wohoo!

 

Jeg fikk løst hele saken!

 

Det hele var bare å slette alt som lå i fila hosts i mappen "Windows\system32\DRIVERS\etc".

Det var en linje i den fila som het "localhost 127.0.0.1" eller noe.

 

Leste det på forumet i går, men tok ikke notis av det før i dag.

 

Problemet er løst.

Lenke til kommentar

De gangene jeg har opplevd folk med Telenor-abbonement med akkurat dette problemet har det alltid vært mix-up mellom registreringsnøklene til Norton Anti-Virus og Norton Internet Security.

Prøv å laste ned både NIS og nøkkel én gang til, og dobbeltsjekk at det er riktig nøkkel.

Lenke til kommentar
De gangene jeg har opplevd folk med Telenor-abbonement med akkurat dette problemet har det alltid vært mix-up mellom registreringsnøklene til Norton Anti-Virus og Norton Internet Security.

Prøv å laste ned både NIS og nøkkel én gang til, og dobbeltsjekk at det er riktig nøkkel.

5404112[/snapback]

 

Vel, problemet lå ikke i selve registreringen, men heller det å komme til registreringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...