DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Dere syns kanskje at det fins mange tråder om dette fra før, men syns ikke jeg får et virkelig svar etter å ha lest de. Så, de ralativt nye DDR2 brikkene fra OCZ kan virke ganske billige, og jeg var ikke i tvil om at jeg ville velge de, siden det var høyere frekvens. Men de har jo høyere timings også. Hva bør man legge vekt på ved kjøp av ny RAM. f.eks. disse to kortene fra OCZ: OCZ DDR2 Dual Channel Gold PC2-4200 2048MB Vs. OCZ Dual Channel Platinum Edition PC3200 2048 MB Disse koster så og si det samme, hvilken lønner det seg å gå for. Jeg skal ikke overklokke noe særlig. Hovedkortet mitt er Gigabyte GA-K8NXP-9. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) slettet (skrive 14 tegn -.-) svar på posten etter denne: neh ble bare surr og tull anyways, , men hva er eresten av hardwaren din? Endret 7. januar 2006 av AkselJ Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 slettet (skrive 14 tegn -.-) 5401128[/snapback] hmmm, prøv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå