Patience Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sorry.. Jeg bare MÅ få det ut; Jeg haater den brelettnynnesangen.. ..er det flere tro? Hver gang den ekle nynnesangen over alle kommer på tv må jeg slå av lyden eller ta øretelefonene av meg. Jeg takler den rett og slett ikke.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 mange slike tråder du skulle lage i dag Syns de er kul jeg.. na nnannannanna naanaanaaa.. na nannannannana nan na.. nana.......... nejda.. men er ikke plaget av den Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hæh hæh Vet ikke hvorfor.. men den begynner å "piss me off" He he Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 ..er det flere tro? 5400507[/snapback] Sign me the fuck up! Jeg hater den også! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hater ikke den like mye som den reklamen der hvor hun dama sitter og tygger på en puslebit. Hun smatter som en gris jo, sykt ekkel lyd.. Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er ikke den sangen tatt fra en syk film? Har ikke sett den men tror den handler om en kanibal som serverer tvilsomme retter til folk... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hva er vitsen med å lage slike tråder? Du trenger ikke fortelle om alt du hater osv Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 *plystre* Moderator! Ingen som vet åssn den "rapporter" knappen brukes? Er for avansert for meg til at jeg klarer å sette meg inn i det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Stenges pga. lite spennende tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg