Gå til innhold

Lydkort med flere innganger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei lobster!

La inn en tråd for noen måneder siden ang. det samme. Tenkte jeg kunne legge inn linken her.

Det var et svar ang. Delta 1010 der ihvertfall.

Personlig synes jeg at hvis du først skal bruke såpass med penger på et lydkort kan du likegjerne kjøpe Hammerfall PCI DSP + Hammerfall DSP Multiface. Koster 10'000,- tilsammen hos Procom.

Lenke til kommentar

Av midiman og echo kortet er echo kortet det klart beste. Ekstremt gode drivere, god lyd og de er veldig flinke til å lage nye drivere når det kommer nye operativsystemer. Kan ikke si det samme om tidligere midiman kort. Det kan godt tenkes at d er flinkere på driversiden nå, men echo regnes som en av de absolutt beste produsentene.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med bludern. Men det begynner å bli en stund siden Echo-kortene kom.

RME regnes per i dag som et "proft" kort i større grad enn M-Audio, Echo, Creamware, MOTU og alle de andre. Men Echo har jo bla. veldig gode preamper og god klar lyd.

Ville nok godt for Mona evt. synd den krever PCI ellers kunne jeg godt tenke meg den. :smile:

Btw: Har forresten hørt rykter om at Fire Station fra Presonus skal være et godt kort. Da kan man slippe unna mikser i.o.m. at du kan styre input gain på interfacet. Du kan isåfall bruke fire stereo lydkilder samtidig. (8 analoge inn/ut, Adat inn/ ut, mLan, Wordclock inn/ut og S/PDIF) Den kommer på markedet i løpet av september. Så får vi se hva diverse reviews sier. Kommer visstnok endel nye spennende ting i høst.

Lykke til med kjøpet! Misunner deg! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...